לוחמי היוצר והאבן כתב

פרולוג:

היה היה פעם ילד  ושמו איתן. פעם הוא הלך ברחוב ופתאום שני רובוטים קפצו עליו. הם הביאו אותו למעבדה הסודית של הפרופסור הרשע והזדוני חמסוק.  שם איתן היה שבוי והפרופסור המרושע  שם לו קסדת רובוט ששלטה עליו. כך איתן היה חייב להילחם בצד של הרעים.

אבל פעם אחת הוא נלחם נגד ניתאי שהיה לו כוחות יוצר שבהם היה יכול ליצור כמעט כל דבר. ניתאי שנילחם נגד איתן, תקע את חרבו בקסדת רובוט ששלטה עליו. כך איתן השתחרר מהשליטה של הפרופסור ונשאר לו כוח על: כוח האבן שהיה יכול להזיז ולהפיל אבנים.

מאותו הרגע ניתאי ואיתן נלחמו ביחד נגד כוחות האופל.

 

פעם הפרופסור חמסוק הצליח לפתוח פורטל לעולם מקביל ממנו הגיעו מלא זומבים לעיירה החלשה ביקום. איתן וניתאי החליטו לעזור לתושבי העיירה ולהביס את הזומבים.

הם הלכו בן ערים וגבהות וגם נסעו בפורטלים ולבסוף הגיעו לשם.

הם גרמו לזומבים לעקוב אחריהם וכך להרחיק את תושבי העיירה מהסכנה ולהציל אותם.

אבל היו כמויות של זומבים והם לו יחלו להביס את כולם.

הם היו רק שניים, איך יביסו כל כך הרבה זומבים? לא היה להם סיכוי. הזומבים היו חזקים מידי לכוחם. לכן החליטו הפעם לבתר על קרב ולברוח.

והם ראו גם זומבים מהכיוון השני ששם הפרופסור המרושע הצליח לפתוח פורטל נוסף. הם לא ידעו מה לעשות.

אז הם ראו מערה וחשבו להסתתר שם כדי שהזומבים לא יבחינו בהם.

הם נכנסו למערה וראו שאין שם מקום מסתור אבל ראו משהו יותר מיוחד ממקום מסתור. כתובת על קלף בקיר שבקצה המערה, כתוב על קלף בכתב לא מובן ובכל זאת הצליחו להבין אותו. היה כתוב שהדבר  שמעל הקלף יכול לסגור פורטלים ושהוא נמסר מהאבות הקדומים. הכלי הזה היה מן שרביט כסמים בצבע סגול כהה וזוהר.

הם מיד לקחו אותו אבל לא כל כך הבינו איך להגיע לפורטל שממנו הגיעו כל הזומבים, איך להחזיר את הזומבים לשם וגם לא ידעו איך לסגור בחזרה את הפורטל. לא ידעו בכלל איך להשתמש בכלי זה.

הם ניסו כמה דברים ולא היו בטוחים שזה יעבוד. אבל ראו זרם חשמל סגול שהחליש את הפורטל. ככה לא הגיעו יותר זומבים מהפורטל. עדיין הייתה בעיה עם כל הזומבים שהספיקו להגיע לזירה. כל אלא כבר התקרבו למערה שלהם ונותר להם זמן קצר למצוא פיטרון.

אז ראו מקום עלייה שממנו אפשר להגיע מעל המערה. הם הלכו מהר בדרך זו. הם מוטטו את המקום שממנו טיפסו כדי שהזומבים לא יוכלו להגיע אליהם. אז הם ראו את הפורטל השני שלא נפגע. הם פגעו גם בו בעזרת השרביט וגם הוא נסגר.

עכשיו נשאר להם רק להיפטר מהזומבים שנשארו.

הזומבים רצו לכיוון המערה ברדיפה אחריהם. איתן שהיה לו כוח הסלעים, הפיל סלעים בכניסה למערה וזה סגר אותה על כל הזומבים. ניתאי הצליח דרך חור קטן לפתוח פורטל עם השרביט לתוך המערה. הוא אוסיף לזה קצת כוח יוצר וכל הזומבים המשיכו לרוץ הישר לתוך הפורטל.

הזומבים ניסו לעצור אבל הפורטל שאב אותם בכוח בחזרה לעולמם וברגע שכולם עברו, הם סגרו את הפורטל ואיתן החזיר את המערה כמו שהיא הייתה כולל הקלף והשרביט איפה שמצאו אותם.

כל התושבים של העיירה חזרו לחייהם הרגילים.

וזה סוף הסיפור.

 

 

 

 

 

הפתק שנעלם

הפתק שנעלם   “אביה!!!!!” צעקה אפרת ” למה את מגיעה עכשיו עוד רגע והיינו נוסעים! ” “סליחה” אמרה אביה. אפרת הייתה המורה של אביה ,

להמשך קריאה »