החלום שהתגשם

 

פעם הייתה ילדה ששמה מעיין. היא גרה בתל אביב והיו לה שלושה אחים, זוג תאומים גדולים ממנה ואחד קטן יותר. לגדולים קראו איתמר ואוריה  ולקטן קראו אורי .מעיין ממש אהבה לרקוד ,היא התחילה לרקוד מגיל שלוש והייתה בלהקת הריקוד הכי טובה בעיר שלה.

החלום הכי גדול של מעיין היה להשתתף בעוד כחודשיים בתחרות ריקוד. היא התאמנה קשות לתחרות והקדישה הרבה שעות בכל יום לאימון.

יום אחד לאורי היה יום הולדת, והוא קיבל מתנה אופניים. באותו אחר הצהריים מעיין ואורי החליטו לצאת לטיול אופניים לגן השעשועים השכונתי. הם שיחקו ביחד, ואז הגיעה השעה ללכת הביתה לארוחת ערב חגיגית לכבוד יום הולדתו של אורי. במהלך הרכיבה הביתה, מעיין עלתה בטעות על אבן קטנה, ונפלה מהאופניים. היא ניסתה לקום בשביל להמשיך ברכיבה כדי להגיע הביתה בזמן, אבל היא לא הצליחה לקום מרוב שכאבה לה הרגל ואורי מיד קרא לאביהם שיעזור למעיין לחזור הביתה. יום למחרת מעיין ואמה נסעו  למרפאה. הרופא אמר  למעיין שהיא שברה את הרגל ולא תוכל להשתתף בתחרות .מעיין התאכזבה מאוד כששמעה את הבשורה המרה…הן נסעו לבית חולים כדי לשים  גבס ובזמן ההמתנה, מעיין הכירה מישהי  שהייתה בגילה. שמה היה  שירה. מעיין התחילה לדבר עם שירה. היא סיפרה לה על התחרות ואיך היא שברה את הרגל, שירה סיפרה לה שזה גם קרה לה שפעם היא נקעה את הרגל, אבל היא לא ויתרה על החלום שלה. בדיוק אז הגיעה התור של מעיין להיכנס ולעשות גבס.  מעיין חשבה מה היא יכולה לעשות .היא יצאה מהבית חולים  ובדיוק ראתה את שירה והיא קראה לה שתחכה. היא ניגשה אל שירה ושאלה אותה מה בסוף היא עשתה לגבי הגשמת החלום שלה, אבל שירה הייתה לא הספיקה לענות לה כי היא חייבת לחזור הביתה.

מעיין חשבה מה היא יכולה לעשות. פתאום היה לה רעיון. הדוד של מעיין היה רופא אורטופד  ,והוא היה אמור להגיע מחר לביקור אצלם. מעיין החליטה שהיא יכולה לשאול אותו מה היא יכולה לעשות בקשר לרגל.

 יום למחרת הדוד הגיע לבית של מעיין. היא ניגשה אליו ושאלה אותו מה היא יכולה לעשות כדי שהרגל תהיה בריאה כמה שיותר מהר ושהיא תוכל להשתתף בתחרות. הוא אמר לה שהיא יכולה לעשות כמה תרגילים וכך הרגל  תתרפא יותר מהר , ואולי, רק אולי היא תצליח להשתתף בתחרות.

במשך כמה שבועות מעיין עשתה את התרגילים מספר פעמים ביום, וזה באמת עזר. היום של התחרות הגיע ,מעיין עשתה חזרה אחרונה לפני שהיא עתה לבמה ועשתה גם את התרגילים שדוד שלה אמר לה לעשות, הגיעה השעה של התחרות. מעיין חששה שאולי  היא  תיפול באמצע הריקוד על הבמה אבל היא התגברה על זה. היא תעשה את  כי טוב שלה! בתורה של מעיין לעלות לבמה היא לא נפלה אבל ממש כאבה לה הרגל,  אבל היא לא נפלה היא התגברה  סיימה לרקוד וירדה מהבמה. הייתה בת נוספת שרקדה מאוד יפה אבל מעיין לא חששה בכלל כי היא ידע שהיא רקדה נפלא . כאשר הגיע הזמן להכריז מי המנצחת, כולם ציפו בהתרגשות לראות מי הזוכה.. והמנצחת היא מעיין!!!. מעיין שמחה כל כך! החלום שלה התגשם! המשפחה  של מעיין הייתה כל כך גאה בה. השופטים בתחרות שאלו את מעיין אם היא רוצה להשתתף בתחרות יותר גדולה, מעיין ענתה תשובה חיובית, וכך מתחרות לתחרות, מעיין הפכה להיות מפורסמת ורקדנית מקצועית ביותר.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

הפתק שנעלם

הפתק שנעלם   “אביה!!!!!” צעקה אפרת ” למה את מגיעה עכשיו עוד רגע והיינו נוסעים! ” “סליחה” אמרה אביה. אפרת הייתה המורה של אביה ,

להמשך קריאה »