בלגן בגן החיות

 

 

ביום קיץ חם משפחה אחת עם שלושה ילדים: בן יוסי ונועה החליטה לצאת לטיול. אמא חשבה לאן נצא לטייל? ואמרה “אולי לגן החיות?” כל הילדים צעקו “יש!”.

אמא אמרה לארוז תיקים לטיול ולשים בהם מים, כריך, חטיף {מותר עד שלושה} ומצלמה אם רוצים. אבא התניע את המכונית ותוך 35 דקות הגיעו לגן החיות.

אמא אמרה: “לרדת מהמכונית ” ושאלה “לאיזה חיה נלך קודם?” בן אמר “אולי לאריה”. אמא אמרה “טוב” והלכו לאריה. כשראו את האריה אמרו כולם “איזה גדול וחזק אמאל’ה!!”. יוסי צעק “לנמר! מהר!”. הלכו כולם לנמר. “איזה עצום ויפה” אמר יוסי. נועה אמרה “תראו גור נמרים”. “נועה עכשיו תורך לבחור חיה שנלך אליה” אמרה אמא .”לפינגווינים!” אמרה נועה. טוב אמרו כולם והלכו לפינגווינים. היה כיף לצלם ולראות אותם שוחים. אמא שאלה “עכשיו רוצים לראות את הג’ירפות?” “כן!!” אמרו הילדים .

כל המשפחה הלכה לגשר הפתוח לראות את הג’ירפות. פתאום ג’ירפה תפסה את בן! אמאל’ה!!!.

אמא רצה לקרוא למאבטחים אבאר נועה ויוסי ניסו בינתיים למשוך את בן מהפה של הג’ירפה. אמא חזרה עם המאבטחים והג’ירפה עדיין לא עזבה את בן. פתאום הסתערו הזברות וגם האילים והתחיל בלגן בגן החיות. אף חיה לא הקשיבה למאבטחים ולמטפלים ובן עדיין היה בסכנה בפה של הג’ירפה.  

פתאום בא קוף ותפס את בן. כולם חשבו שהוא רוצה להציל אותו. אבל הקוף ברח עם בן ביד לתא של הקופים והתחיל להאכיל אותו בבננות. הוא חשב שהוא הילד שלו. קוף תינוקי. כל המשפחה המאבטחים והמטפלים רצו לכלוב הקופים.. הבעיה שהכלוב היה נעול חוץ מפתח כלי מעלה.

יוסי ונועה התחילו לבכות ולקרוא בן! תחזור! גם בן בכה ולא ידע איך להשתחרר מהכלוב. המאבטחים והמטפלים גם חששו להיכנס לכלוב הקופים כי הקוף שחטף את בן תקף את כל מי שניסה להיכנס.

 

לאבא של בן היה רעיון. קצת משוגע. למרות הכול הוא החליט שהוא עושה אותו..

 

אבא עלה על סולם מאחורי הכלוב, ירד בשקט על קצות האצבעות ומהר לקח את בן מהידיים של הקוף הזועף. קפץ אבא עם בן על הגב על שני עצים ומשם לסולם החוצה מהכלוב.

 

כולם צהלו משמחה.

המטפלים היו צריכים עכשיו להחזיר כל עדר לתא שלו ושוב חזרה השלווה לגן החיות.

בסוף אמא קנתה לכולם ארטיקים.  אמא אמרה “היה יום משוגע אבל היה כיף לכולם… אולי חוץ מבן.” “אבל לפני המקרה עם הג’ירפות והקופים  היה לך כיף?” שאלה. “כן”. אמר בן. טוב אז כדאי שנעשה יותר ויותר כיף. כדי שיהיה הכי כיף במשפחה שלנו.

עכשיו חוזרים הביתה מתקלחים והולכים לישון.

וכאן סיפורנו נגמר. 

הסוף

 

 

 

                          

הפתק שנעלם

הפתק שנעלם   “אביה!!!!!” צעקה אפרת ” למה את מגיעה עכשיו עוד רגע והיינו נוסעים! ” “סליחה” אמרה אביה. אפרת הייתה המורה של אביה ,

להמשך קריאה »