המשפחה שלי

שלום קוראים לי שילת הודיה הרץ אני רוצה לספר על המשפחה שלי.

פעם אחת הלכתי לטיול ובטיול קרה משהו מוזר פתאום ראיתי חיה מוזרה ממש ומרוב פחד ברחתי. רצתי וממולי פתאום ראיתי אותה דבר לא ידעתי איך קוראים לחיה הזאת ולא ידעתי להן ללכת, אבא ואמא שלי חיפשו אותי בכול מקום ואני נבהלתי ומרוב פחד התחלתי לבכות ועובד שמע אותי בוכה והוא בה לבדוק למה אני בוכה. והוא שאל אותי “למה את בוכה?” ואני אמרתי לו אני איבדתי את אבא ואמא וגם אני ראיתי חיה מפחידה ולא ידיתי להן ללכת ועכשיו אני לא מוצאת אותם.

העובד אמר ” אל תדאגי נמצע אותם” והוא שאל עם אני יודעת את המספר טלפון של אמא ואני אמרתי כן ונתתי לו את המספר ואז מצאנו אותם בסוף הטיול והלכנו אליהם ובסוף הלחנו לטיול אחר שקוראים לו שביל הנחש. התחלנו את הטיול ואז קרה משהו אבדתי את הורים והמשחתי את הטיול כדי שאני ימצא אותם כי בטח הם המשיכו את הטיול, ואני ימצא אותם באמצע הטיול ועם אני ימצה עובד אני יבקש עזרה לחפש את אבא ואמא והמשכתי בטיול ולא מצאתי לא עובד ולא את אבא ואמא וכמעט סיימתי את הטיול ולא מצאתי את אבא ואמא.

ובטח הן עובדים עכשיו כי תכף נסגר הטיול והקניון שבהתחלה ואני יישאר פה בלילה, וכבר היה מאוחר השעה היתה  5:00 בערב והתחלתי להיבהל כי לא היה אף אחד שם אז התחלתי לבכות וצעקתי מישהו כן ולא היה אף אחד שאנלי והיה שקת ושמו ראש של ציפורים מייללים וניבלתי מוד ואז שמתי כול של אבא ואמא שלי צעקו שילת איפה את אני צעקתי “אני כאן אמא ואבא אני לא רואה אתכם” ואז אם הדליקו פנס.

והלכתי אלאם והלכנו לאותו שלנו ונשנו הביתה ובבית היה הפטה היתה גדולה מהוד ופתחנו את הקופסה וראינו כלב והינו מופתים על הכלב היה חמוד מהוד, ולא ידנו עם זה בן או בת וניסינוה לבדוק עם זה בת או בן והתקשרנו על מי שמימנו כנינו וחייגנו הלב ואו אמר שזה בת ושמחנו יחד ואז אכלנו ארוכה משפחתית והיה תאים כי אכלנו המבוגר תאים ואכלנו כולם ביחד ושמחנו.

והיתה השעה 10:30 והיינו שפוכים מעייפות עולמית והלחנו לישון ובחלום חלמתי על שדודה שלי יון ושמחתי ממש זה היה של בת והמרתי שתורתי סיפרתי לכל אחיות ואחים שלי ואז אמא שלי אמרה שזה לא נכון ואני התבאסתי וגם אחים שלי התבאסנו נורא. ואלכתי אל הכלבה המתוקה ואכלתי אותה ושחקתי הייתה והיה ממש כף מאוד ואז בצערם אלחנו לכינרת ושחיתי עם אמא שלי כדי שאני לא יאבד אז אמא הייתה איתי במים .

ואז יצאנו לאכול ארוחת ערב טעימה מאוד ואז נכנסו לקצת זמן למים ואחרי שעה יצנו מהמים ותרגנו ללכת הביתה וליתרון לישון ואני הלכתי לישון ב-11:00 בלילה, ובבוקר שחקתי עם הכלבה וגם לקחתי אותה לטיול כף מאוד בני דודים שלי באו אלנו בצהרים והכנו פרלינים טעים.

הפתק שנעלם

הפתק שנעלם   “אביה!!!!!” צעקה אפרת ” למה את מגיעה עכשיו עוד רגע והיינו נוסעים! ” “סליחה” אמרה אביה. אפרת הייתה המורה של אביה ,