אורי ושרביט הקסמים

אורי ושרביט הקסמים

 

אורי הוא ילד קוסם שההורים שלו נרצחו על ידי אדון האופל השליט של מאה השנים האחרונות. אורי חי  עם דודים שלו שהיו מוגלים (מוגלים הם אנשים בלי כוחות קסם). הדודים של אורי שנאו אותו מאוד!!! הדודים שלו גם פחדו ממנו מאוד בגלל שהוא היה קוסם. אורי למד בבית ספר לקסמים. מנהל בית הספר היה  דמבלדור ולעוזרת שלו קראו פרופסור מקנוגל . לאורי היו שני חברים טובים במיוחד רון ומיקה  והיה לו  אויב מושבע שהיה קוסם פחות מוצלח בשם מאלפוי. בבית הספר היו שני פרופסורים :שמוליק ששנא את אורי,  וסנייפ שאורי שנא במיוחד. הם עשו לאורי חיים לא פשוטים שם. בחופשת הקיץ, כאשר אורי שהה בבית דודיו, חשב בליבו מתי כבר ישוב לבית הספר ויפגוש שוב את  חבריו האהובים.                     

לאחר שבוע קיבל אורי מכתב מבית הספר שבו היה רשום כי הלימודים יפתחו בעוד חודש והיתה מצורפת רשימת ספרי הלימוד לשנה הקרובה. באמצעות ינשוף הוא שלח מכתב לחברו רון לשאול אם הוא יכול לאסוף אותו לבית הספר מהדודים שלו . לאחר שבוע חזר הינשוף עם מכתב שבו היה כתוב: “אני אבוא אליך, תתכונן ותגיד לדודים שלך שאתה הולך בעוד שבוע ושאני אקח אותך. תתחיל לארוז את חפציך. חברך היקר, רון”.

אורי התחיל להתארגן בחריצות ושם במזוודה בגדים, ספרים ואת יתר החפצים שהוא צריך.

אורי מאוד התרגש ביום שבו היה צריך ללכת עם רון והיה מוכן ליציאה. לעומתו הדודים שלו פחדו מאוד מחברו רון ומאביו שהיו אף הם קוסמים. לפנות בוקר אורי שמע רעש מוזר מהבית של השכנים, הרעש התחזק ונשמעו רחשים בתוך  הארובה ומי יצא משם? רון ואבא שלו. הדודים התעלפו במקום. אבא של רון שאל את אורי אם הוא מוכן ואורי ענה בחיוב. “טוב” השיב אבא של רון. לפתע נשמע רעש בדלת הכניסה של הבית, היה  זה העוזר של אדון האופל. הוא זרק לעבר דודים של אורי כדור קסם והרג אותם. הוא זרק כדור נוסף לעבר רון ואבא שלו והם מתו . אורי  לא איבד עשתונות , לקח את השרביט שלו והפעיל קסם מיוחד שלמד לאחרונה בכדי לעצור את  העוזר  . העוזר חמק מהקסם אך אורי לא ויתר. אחרי התחמקויות רבות מצדו של העוזר אורי פגע בו והבית עלה באש. באורח פלא הופיע מנהל בית הספר של אורי . אורי סיפר לו מה עבר עליו ומה  אירע עד כה. המנהל התרגש ונתן לאורי תעודת הוקרה. עכשיו אתם בטח שואלים את עצמכם היכן יתגורר אורי? אז התשובה המפתיעה היא שהוא עבר להתגורר בביתו של מנהל בית הספר  בכיף ובשמחה.

 

נתראה בהרפתקה הבאה. 

הפתק שנעלם

הפתק שנעלם   “אביה!!!!!” צעקה אפרת ” למה את מגיעה עכשיו עוד רגע והיינו נוסעים! ” “סליחה” אמרה אביה. אפרת הייתה המורה של אביה ,

להמשך קריאה »