שבת עם דודים

שבת עם דודים

 

יש שבת שאני מאוד מחכה לה, זו שבת שהבני דודים שלי מגיעים אלינו!

בת דודה שלי חן אותה אני ממש אוהבת! אני ממש מתרגשת לכבוד השבת הזו!

אני מתארגנת יפה לשבת אפילו עורכת את השולחן שבת.

 ותמיד רבקה אומרת לחן מה המורה לימדה וחן ממש שמחה בשולחן השבת מספרים קצת בדיחות וכולם צוחקים ונהנים ואימא של רבקה ממש נהנת  שיש לרבקה חברה לשחק ושלה יש מי שתדבר איתה ולפעמים  הבנות רבקה  וחן עושות מסיבת פיז’מות אבל בזמן מסויים אימא של חן ואימא של רבקה  אומרות לבנות ללכת לישון כי כבר מאוחר וצריך ללכת לישון ,ובאמת שתי הבנות הלכו לישון .

למחרת בבקר אימא של רבקה מעירה את שתי הבנות,הן מזדרזות לקום  והולכות ליתפלל את תפילת השבת ואחר כך הן הלכו הביתה ומסדרות את השולחן לאכול סעודת שבת.

הם הכינו סלטים ואימא של רבקה  ושל חן התפללו בבית הכנסת ושתי הבנות סידרו בינתיים את שולחן השבת… ושאבא ואימא של רבקה מגיעם וגם ההורים של חן מגיעם מהבית כנסת מתחילים קידוש ואחרי הקידוש כולם נוטלים ידיים וניגשים לשולחן השבת,  ואבא עושה המוציא וכולם מנגנים ניגוני שבת ומספרים מה הם למדו בכיתה והם שואלים שאלות שקשורות לשבת ומי שעונה תשובות נכונות מקבל חטיף של שבת קודש,

  אחרי הארוחה ,ההורים הלכו לישון וכמובן שלא מעירים את ההורים ואז ההורים קמים אבא של רבקה  ואבא של חן הולכים לבית הכנסת וגם הבנות מגיעות לבית הכנסת ושניגמר התפילה אם הולכים הביתה .ועושים הבדלה, אחרי ההבדלה עושים סעודת מלווה מלכה ומדברים מה היה הכי כייף בשבת , ורבקה  כבר חיכתה לשבת הבאה         וכך נגמר הסיפור  שבת שלום.

 

 

הפתק שנעלם

הפתק שנעלם   “אביה!!!!!” צעקה אפרת ” למה את מגיעה עכשיו עוד רגע והיינו נוסעים! ” “סליחה” אמרה אביה. אפרת הייתה המורה של אביה ,

להמשך קריאה »