סיפור הלידה שלי

סיפור הלידה שלי

לפני תשע שנים אימא שלי הייתה בהריון. היה לה בעיה רפואית מסובכת ומסוכנת. אז ההורים שלי נסעו לבית רפואה תל השומר ואמא שלי הייתה באשפוז  כמה חודשים.

מיד שהגיעו לבית הרפואה, ההורים שלי כתבו לרבי מכתב והכניסו את המכתב בספר אגרות קודש של הרבי מליובאוויטש מלך המשיח. הם פתחו את האגרות קדש ויצא להם מכתב מאד מיוחד. המכתב היה מופנה לסבא רבה של אבא שלי, הרב משה אקסלרוד .היה כתוב במכתב “מזל טוב מזל טוב לבתו חנה על לידתה של נכדתו רבקה”.  הורים שלי מאד שמחו בתשובה שיצאה להם. הם חשבו שאם הרבי כותב כזה מכתב אז הכול יהיה בסדר עם הלידה.

בגלל המכתב ההורים שלי תכננו שאם תיוולד בת, הם יקראו לה רבקה. ההורים שלי כתבו לרבי עוד הרבה פעמים לעדכן על המצב ולבקש ברכה שיעבור בשלום ובבריאות. 

אחרי כמה חודשים נולדה תינוקת מתוקה. התינוקת נולדה בכ”ה מנחם אב. אחרי הלידה, אבא שלי הסתכל בכל המכתבים שהרבי כתב להם לפני הלידה. ופתאום הוא שם לב שהרבי מצטט במכתב לרב משה אקסלרוד, הסבא רבה, את התאריך כ”ה מנחם אב שזה בדיוק יום הלידה של התינוקת. את הציטוט מספר היום יום לתאריך כה במנחם אב “שגם עבור בת יש לכתוב:  לגדלה לתורה, לחופה ולמעשים טובים”. ההורים שלי מאד התרגשו מהתשובה ומההשגחה הפרטית שהמכתב על תאריך הלידה של התינוקת. ברוך ה הלידה עברה בשלום והאימא והתינוקת היו בסדר.

התינוקת זו אני.

הפתק שנעלם

הפתק שנעלם   “אביה!!!!!” צעקה אפרת ” למה את מגיעה עכשיו עוד רגע והיינו נוסעים! ” “סליחה” אמרה אביה. אפרת הייתה המורה של אביה ,

להמשך קריאה »