קטעים מיומנו של מדען

בס”ד

קטעים מיומנו של מדען

שבועיים לפני פורים 2001

שלום יומני היקר,

שמי נתנאל ואני בן 13, אני מאוד אוהב לעשות ניסוים והחלום שלי  להיות מדען שאהיה גדול. היום קרה לי משהו מאוד מעניין ולכן החלטתי להתחיל לכתוב יומן, אני ממש מתרגש להתחיל לכתוב בך.

היום הלכתי לטייל ביער לחפש פרח בשביל ניסוי חדש שרציתי לבצע. לפתע במעבה היער אני רואה מבנה מיושן.  נכנסתי פנימה ונדהמתי לראות מקום שנראה כמו מעבדה של מדען: כל מיני מבחנות של תרופות וגם בקבוקונים של חיסונים. על השולחן היה מונח יומן ישן שמאוד רציתי לקרוא אותו בגלל שאני סקרן  וגם מדען. הסתכלתי לבחוץ וראיתי שמתחיל להחשיך אז החלטתי לקחת את היומן ולקרוא אותו בבית.                                                                                                                                   

כשהגעתי הביתה התחלתי לקרוא את היומן.

 מיסתבר שמי שכתב את היומן קראו לו דוקטור מסקביטי, הוא היה מדען רפואי וידע לנבא עתידות.                                                                                                                                               ביומן היה רשום גם את השם שלי ושהוא יודע שאני זה שאמצא את היומן, ממש התרגשתי ולא האמנתי שהוא ידע שאני זה דווקא זה שאמצא את היומןת, הוא הכיר את השם שלי! .

 ביומן הוא סיפר שבפורים בשנת 2018 יתגלה בעולם נגיף/מחלה חדשה ששמה “קורונה”, הנגיף יהיה מדבק מאוד ומסוכן, יהיו בגלל זה סגרים ובידודים שבגללם נצטרך להפגש בזום/במחשב, ונהיה צריכים לשים מסכות ביציאה מהבית. ועוד כל מיני הגבלות.                                                                                                                                         

ביומן הוא רשם שהוא יודע שכשאני אהיה גדול אני אהיה מדען גדול. ושאני מתאים מאוד להיות האדם שימצא חיסון ותרופה לנגיף הזה. ביומן הוא כתב לי נוסחאות של התרופה לנגיף ונוסחא לחיסון לקורנה.                                                                                                              אחרי שקראתי את זה לא האמנתי והתרגשתי מאוד שדווקא אני נבחרתי להיות הבן אדם המתאים לתפקיד. אני מאוד מקווה שזה באמת יקרה ואצליח. זה גם נתן לי רעיון להתחפש בפורים  למדען.

פורים 2001

כל הילדים ממש אהבו את התחפושת שלי ואפילו זכיתי בתחרות התחפושות, אני ממש שמח.       

חודש אדר 2018

יומני היקר- אמנם הזנחתי אותך ולא כתבתי לך שנים אבל רק לך סיפרתי על היומן שמצאתי ומה שהיה כתוב שם.

היום אני כבר בן 30 ועובד כמדען.

 אתמול אמרו בחדשות  שיש  נגיף חדש שקוראים לו קורונה, לא האמנתי למשמע אוזניי!

ראש הממשלה החליט על סגר, שצריך לשים מסכות ועוד כל מיני הגבלות.                                                                                                                                                                      

 אני ישר נזכרתי ביומן שאז מצאתי ביער. התחלתי לעשות ניסויים לנסות יצור את החיסון ואת התרופה לפי הנוסחאות. שרשם ד”ר מסקוויטי.

 אני מקווה שבאמת אצליח לצור תרופה וחיסון לקורונה כמו שניבא ד”ר מסקביטי.

אדר 2020

 יומני היקר, אני ממש מתרגש אתמול הייתה לי פגישה עם נציגים ממשרד הבריאות ועם ראש הממשלה. הצגתי בפניהם את החיסון והתרופה לקורונה שהמצאתי. הם התלהבו. בזמן הקרוב נתחיל לייצר ולתת לאנשים את החיסון ואת התרופה. הלוואי וזה יצליח ואצליח לעזור לאנשים לא להיות חולים ולמי שחולה להבריא. ולעצור המגפה.

 

ניסן 2020

יומני היקר, אתה לא מאמין נגמרה הקורונה בזכותי! כל העולם מבקש ממדינת ישראל את התרופה והחיסון. אני נחשב למדען מומחה בעל שם עולמי.

יום העצמאות 2020

יומני היקר, רצית לספר לך שבחרו בי להדליק משואה בטקס יום העצמאות. הודו לי שהמצאתי את התרופה והחיסון לקורנה. אני סיפרתי בטקס שלמעשה מי שהמציא את הנוסחא זה ד”ר מסקווטי, שיתפתי אותם בכל הסיפור שלי על מציאת היומן שלו ביער לפני הרבה שנים. אני לא יודע אם האמינו לי או לא. רק אתה יודע את כל הספור מההתחלה ורק אתה יודע שלפעמים דברים שנראים דמיוניים יכולים להתרחש במציאות. העיקר מבחיניתי שכל ילד יידע שהוא יכול ומסוגל להצליח להגשים את חלומתיו.

הפתק שנעלם

הפתק שנעלם   “אביה!!!!!” צעקה אפרת ” למה את מגיעה עכשיו עוד רגע והיינו נוסעים! ” “סליחה” אמרה אביה. אפרת הייתה המורה של אביה ,

להמשך קריאה »