עלילותיו של מקס

עלילותיו של מקס.

הקדמה:

מסופר באגדה עתיקה שיש מערה בתוך יער ששמו “יער הברזל” שבתוכה יש “סוד עצום”

פרק א’:הדרך ליער הברזל

 

סיפורינו מתחיל באיש ושמו מקס. מקס אהב לפתור תעלומות וחידות, והוא חי על אי בודד.

יום אחד ראה מקס עיתון שעף ברוח, בעיתון היה כתוב על מערה ששמה היה “המערה האפלה,” שנמצאת בתוך יער בשם “יער הברזל”, ובתוך המערה אוצר. מקס החליט למצוא את האוצר (מה שמקס לא ידע שזה לא בדיוק אוצר או שכן? לשיפוטכם).מקס לקח את סירתו ויצא לדרך, הוא עבר תלאות רבות, ובאחד הימים שמקס הפליג, הוא ראה אי ועליו שני אנשים. מקס ירד לאי וצעד לכיוונם  וראה ששני האנשים צועדים גם הם לכיוונו. “מה אתם עושים כאן?” שאל מקס. “אנו בדרכנו ליער הברזל, ודרך אגב קוראים לנו  מוסא ורוברט” הם ענו “ומה אתה עושה כאן? ובכלל מי אתה?” “אני מקס ואני גם כן בדרכי ליער הברזל ולמערה שבו.””רוצים שנמשיך יחד?” שאל מקס, “מה שרצינו להציע לך” ענו מיד. “יש בעיה קטנה” אמר מקס:”הסירה שלי היא ליחיד נצטרך להרחיב אותה.” והם עזרו לו… במשך יומיים.

ולאחר מכן יצאו הימה עם הסירה, בדרך ליער הברזל. לאחר כמה ימים פרצה סופה, והסירה החלה לשקוע. לא היתה ברירה כי אם לקפוץ הימה, והם קפצו. במרחק 3 מטרים הבחין מקס בקורת עץ, ומוסא ורוברט נאחזים בה. מקס שוחה אליהם ונאחז גם, בעזרתם. מוסא אומר למקס:(ששפשף את עיניו)”תחזיק מעמד, תכף נגיע לחוף. ואכן לאחר קצת זמן הם הגיעו לחוף. וראו במרחק 20 מטר בערך הר גדול. “למה אנחנו מחכים פה?” שאל מקס “בואו נטפס.”

היו בהתחלה מעט חילוקי דעות לגבי הדרך שבה ילכו ליער, אם לטפס או להקיף.

בסוף הוחלט לטפס, והם טפסו. כעבור שעה וחצי הם הגיעו לראש ההר, משם ראו שני אנשים בתחילת יער שלטענת רוברט הינו: “יער הברזל” הם ירדו ליער(שלטענת רוברט הוא “יער הברזל”),נגשו אל האנשים, ושאלו:מי אתם? ומה אתם עושים ביער?(כנ”ל “יער הברזל לטענת רוברט”(והוא צדק)) “אנו מחפשים את המערה האפלה, ושמותינו ג’וני, וג’ורג’,אגב מי אתם? ומה אתם עושים פה? “מחפשים גם כן את המערה” ענו וקוראים לנו מקס, רוברט ומוסא.

(הדברים הבאים נאמרו בו-זמנית:) “רוצים שנמשיך יחד?” “כן”,וכך הם נכנסים ליער הברזל.

סוף חלק א’

רגע עוד לא: (לטענת רוברט יער הברזל)

סוף חלק א’.

 

 

הפתק שנעלם

הפתק שנעלם   “אביה!!!!!” צעקה אפרת ” למה את מגיעה עכשיו עוד רגע והיינו נוסעים! ” “סליחה” אמרה אביה. אפרת הייתה המורה של אביה ,

להמשך קריאה »