מתחיל ברע נגמר בטוב

מתחיל ברע ממשיך לטוב

אוף!  צעק רועי. די! אני לא רוצה להמשיך!

“אין מה לעשות אתה חייב ” נאנחה אימו שירז

נוי תתעורר אם תמשיך לצעוק ” לא בלי למה אני חייב לקחת מהדבר המגעיל הזה ??? “

“זה לא מגעיל למה אתה עקשן כל כך זאת בסך הכל תרופה”

רק מהמילה “תרופה” נבהל רועי . רועי רץ לחדרו של יהונתן אחיו הגדול וטרק את הדלת. יהונתן הסיט את עיניו ובהה ברועי “למה תרקת את הדלת?  בוא שב לידי וספר לי מה מטריד אותך.  אני אחיך הגדול אין לך ממה לפחד. יש לך הזדמנות ! רועי חשב לרגע ובסוף ענה בביטחה :”טוב. אמא אמרה שאני חייב לקחת תרופה”

רועי רעד לרגע . למה אתה רועד ? שאל יהונתן

“תראה אני לא רוצה לדבר על זה בכללי אך אספר לך שבכל פעם שאני שומע את המילה “תרופה” אני מתחיל לרעוד. אפילו כשירון היה חולה ,אחרי שבוע בערך הוא החלים והוא סיפר בכיתה איך היה לו וגם סיפר שכימעט כל יום הוא לקח תרופה ..  רועי אמשיך לרעוד

אני חושב שהבנתי אבל כאילו אני ממליץ אני ממליץ לא אומר שכדאי לך שוב,  ממליץ לא אומר שכדאי לך לקחת תרופה

רועי התעצבן “די גם אתה עם זה אוף! ” ורועי יצא מהחדר וטרק את הדלת.  רועי חשב לעצמו: מה מה יש לכולם עם המילה הזאת ? מה טוב בה ?? אלך לחדר של שי ונעמה בטוח שאחד מהם יסכים לשחק איתי גם בלי המילה המעצבנת הזאת והוא רץ לחדרם: “שי, נעמה, מישהוא רוצה לשחק??? ” שאל רועי.  שי היה די מתנשא על אחרים לכן ענה לרועי :קודם כל תיקח תרופה אחר כך נדבר.  ונעמה פשוט ענתה תשובה פשותה אבל די מרגיזה “לא”

בדיוק אחרי שנעמה ענתה את תשובתה נכנסה הביתה פז . אמא שירז לחשה לה :פזוש האם תוכלי לנסות לשכנע את רועי לקחת תרופה  אבל בלי להזכיר את המילה תרופה ?פשוט יש לו קצת חום תוכלי ???” “לא יודעת אמא רק עכשיו חזרתי הביתה אני אוריד את התיק שלי, אנשום קצת  אוויר של בית אחר כך נדבר. סבבה?”

תנשמי תעשי כל מה שבא לך אבל אחר כך תנסי לפחות ומקסימום לא תצליחי. אוקי???? “סבבה” ענתה פז. כעבור בערך שעה שעה וחצי התחיל הלילה . רועי לא רצה להירדם . פיתאום ניגש אליו אבא בניה . בוא רגע רועי בא לי לספר לך סיפור.  איזה מה למה אתה קורא לי? אמרתי לך לא? טוב טוב תתחיל בסיפור.  טוב טוב אני אתחיל.  אבא אל תעשה בדיחה מכל מילה שאני אומר  טוב ?

וכך סיפר אבא: אני מתחיל בסיפור זה היה לפני בערך 30 שנה אני הייתי בערך בגילך לא היה תרופות מתוחכמות כמו היום אתה יודע מה היו  שמים לכולם שהיינו נפצעים ? ובכן אני רואה שאתה לא יודע..

 היו שמים לנו יוד ואתה יודע כמה זה שורף גם את זה אני חושב שאתה לא יודע זה היה מאוד אבל מאוד שורף לא היית רוצה להיות שם אפילו שנייה.  ואתה אתה בסך הכל לוקח תרופה אחת קטנה.  אתה מסכים לקחת תרופה ? מקסימום לא תאהב. לפחות תנסה

תענה לי עכשיו שאני אכין לך את המזרק טוב תענה לי

“אני מסכים אבל אני רק מנסה”  טוב  אביו בניה ענה: “לא טוב, אלא מצוין” והלך לאכין לרועי את המזרק.

 

הפתק שנעלם

הפתק שנעלם   “אביה!!!!!” צעקה אפרת ” למה את מגיעה עכשיו עוד רגע והיינו נוסעים! ” “סליחה” אמרה אביה. אפרת הייתה המורה של אביה ,

להמשך קריאה »