מבוכים וילדים

ילדי כיתה ג.1 נצחו ככיתה הכי טובה בסייבר, וקבלו הצעה ללכת ללונה פארק.

לאחר שבוע שבועיים יצאה הכיתה ללונה פארק!

עלו על הרכבות, ועל הקרוסלות, ומצאו תחנה ששמה “נכנסים למבוך”.

ניסו שישה ילדים מהכיתה את המתקן המעניין.

עלו הילדים על התחנה ולאחר שתי דקות שלוות, נכנסו הילדים לעולם אחר.

עולם חדש, עולם מוזר, עולם מאתגר, עולם יפה.

היה ילד קוסם, ילדת אקרובטיקה, ילד חישובים, ילדת מידע מבוכים.

ילד תפילה ושלום, וילדת ראייה מיוחדת.

הלכו הילדים לשם ולשמה ולא ידעו לאן ללכת.

אבל הייתה דלת מרחוק מרחוק, וילדת ראייה מיוחדת ראתה את דלת זו.

רצו הילדים לשם ונכנסו.

מייד שנכנסו, דיבר אליהם מישהו: “שלום לכם, עליתם על המתקן “נכנסים למבוך”

יש לכם כאן כמה שלבים לעבור, והתנאי הוא: תמיד להיות בעבודת צוות,

ולאחר מכן תוכלו לצאת אל כיתתכם!

יש לכם עוד חמישה שלבים. שבהם תשתמשו בכל כוחות החברים שלכם.

להתראות בשלב הבא!”

“אז… יש לנו עוד חמישה שלבים, איך נסתדר?” כך אמרה ילדת אקרובטיקה.

“נוכל להסתדר, אבל רק בעבודת צוות” אמר ילד חישובים.

“והכי חשוב: להסתכל על הצד הטוב” אמרה ילדת מידע מבוכים.

נכון! אמרו כולם.

“כל אחד יגיד עכשיו מה הוא יכול לעשות וביחד יהיה כוח אחד!!

“אני אחשב כמה צעדים נצטרך, עד הדלת הבאה!” אמר ילד חישובים.

“ואני אוכל לעזור לילד חישובים. לראות כמה קילומטרים, ואז הוא יחשב! אמרה ילדת ראייה מיוחדת.

“אני אוכל לעשות קסם שנוכל להגיע יותר מהר!” קרא בקול ילד קסם.

“ואם יהיה מבוך, תדעו מה אני אעשה, אפצח אותו!” צחקה בצחוק מתגלגל, ילדת ידע מבוכים.

“ואני אתפלל לה’ שיהיה טוב”

כך המשיכו הילדים. והגיעו לדלת השנייה. בזכות עבודת הצוות.

קול דיבר אליהם: “מצוין! הגעתם לדלת השנייה נשארו עוד ארבעה דלתות.

המשימה הבאה שלכם היא להישאר עם עבודת הצוות, אבל להוסיף אמונה ושלום, תוכלו לעשות זאת?”

בטח, ברור, למה לא? אמרו כולם. והמשיכו לדרכם.

השתמשו הילדים ברעיונות יפים, עד שהגיעו לסוף, (לפתיחת הדלת האחרונה)

ואת מי פגשו שם? את כיתתם!!!

יכלו לחזור לכיתה, וחזרו, וב”ה חזרו הביתה. בזכות עבודת הצוות.

ומאז למדו הילדים את שאר כיתתם לעבוד בעבודת צוות.

מוסר השכל: להיות תמיד בעבודת צוות.

הפתק שנעלם

הפתק שנעלם   “אביה!!!!!” צעקה אפרת ” למה את מגיעה עכשיו עוד רגע והיינו נוסעים! ” “סליחה” אמרה אביה. אפרת הייתה המורה של אביה ,

להמשך קריאה »