טיול לאילת

הטיול לאילת שהשתפר…

מאת: עידו עוז ה’ בנים “אוהל שלום”

איזה כיף! סוף סוף אני נוסע לאילת! אני נוסע עם ההורים שלי, אחותי והארוס שלה. נסענו במכוניות נפרדות ואני נסעתי עם אחותי והארוס שלה. שמנו את המזוודות במכוניות ויצאנו לדרך!

התרגשתי מאוד בגלל משהו אחד! אבא שלי אמר לי שאולי יקנו לי סוני 4. ולא יכולתי לחכות. בדרך ממש השתעממתי ולא היה מה לעשות. וסוף סוף עשינו עצירה. בעצירה היינו על הר גבוה במצפה רמון מעל מכתש רמון ופחדתי ליפול. אז העצירה הייתה קצרה.

בקיצור, שהגענו למלון היינו צריכים לחכות שנקבל את החדר שלנו. חיכינו הרבה זמן. פתאום, אימא שלי אמרה שקיבלנו את החדר [סוף סוף]. לקחנו את המזוודות אל החדר וישר רצתי לטלוויזיה. אימא ואבא ארגנו את הדברים ויצאנו לטיילת. חזרנו ואני הלכתי לישון. הגיע הבוקר וירדנו לארוחת בוקר כולם. היו חביתות, פיצה, שוקו ועוד דברים, היה טעים מאוד מאוד.

יצאנו לטיול לקניון לקנות דברים. ואני ואבא שלי חיפשנו סוני במחיר הכי נמוך. לא מצאנו אז עשינו דברים אחרים. ראיתי מסלול מכשולים שנראה כיף. רציתי לעלות למסלול אז ביקשתי מאבא שלי והוא הסכים. המסלול עם המקומות ומכשולים מפחידים. היה חבל בטיחות אז לא פחדתי. עליתי למסלול המסלולים הראשונים היו קלים, עברתי אותם ועליתי קומה, המכשולים יותר קשים ומפחידים, אבל הצלחתי אותם. הגעתי לקומה האחרונה והמכשולים היו קשים ומפחידים מאוד. עברתי חלק מהמכשולים והיה מכשול אחד שפחדתי לנסות אותו ולא היה לי אומץ. המשפחה שלי עודדה אותי שאני אנסה את המכשול. בסוף לא עשיתי אותו ועליתי למכשול מפחיד אחר והצלחתי. שמחתי כי עברתי את המסלול [בערך].

ירדתי מהמסלול ואני ואבא שלי המשכנו לחפש סוני 4. אימא שלי רצתה שיקנו לי סוני 5 כי הוא יותר חדיש וטוב. חשבתי שיקנו לי סוני 4 כמו שיש לחברים שלי. אבל יהיה לי סוני 5 יותר טוב. התרגשתי מאוד שיהיה לי אולי סוני 5 יותר טוב מהחברים שלי. בסוף של דבר קנו לי סוני 5 איכותי וגם קנו לי דיסק של פיפ”א 22 החדש. יצאתי מהקניון בגאווה. קנו לי גם אוזניות גיימינג + שלט לסוני ומטען לשלטים. חזרנו למלון והלכנו לחדר. אבא שלי והארוס של אחותי ניסו לחבר את הסוני לטלוויזיה שבמלון. התלהבתי ממש יהיה מגניב לשחק במלון בסוני. הם לא הצליחו אבל הם לא ויתרו. ואחותי והארוס שלה הלכו לקנות בקניון כבל מיוחד לסוני . כדי שהם יצליחו לחבר את הסוני לטלוויזיה. והם הצליחו איזה כיף.

ביום השלישי החלטנו לעשות טיול לשייט. לארוס של אחותי קוראים אליאב.  הוא לקח אותנו לשייט בסירה שנוהגים לבד. הביאו לנו סירה יציבה מאוד ואפילו אני  נהגתי בסירה. הרגשתי  שאני רב חובל. היה מאוד מאוד כיף.

חזרנו הביתה ביום החמישי אכלנו כל יום ארוחת ערב טעימה ומגוונת וזה סוף הסיפור.

הפתק שנעלם

הפתק שנעלם   “אביה!!!!!” צעקה אפרת ” למה את מגיעה עכשיו עוד רגע והיינו נוסעים! ” “סליחה” אמרה אביה. אפרת הייתה המורה של אביה ,