חנה מיסתובבת סביב העולם

חנה היתה ילדה שחלמה להיסתובב בכל העולם כולו. היא היתה רק בת 10 והיא הצליחה לטייל בעולם . איך היא טיילה, אתם רוצים לדעת?  “כן!”. יום אחד היא סיפרה להורים שלה על תוכניותה והחלומות שלה, הם ענו לה  שזה רעיון מעולה רק בתנאי שייטלו יחד ץתוך כדי התנדבויות שיהיה מעניין ותורם לעולם.

ואז התחילו את המסע. הם התחילו בלהציל צבים בסרי לנקה. הצבים הטילו ביצים ומהביצים נולדו צבים ואז חנה עזרה לצבים להגיע מהחול עד לים כי בלי עזרה, הציפורים היו אוכלים את הצבים לפני שהספיקו להגיע לים. אחר כך הם טסו לאיטליה לשמור על דולפינים והם עזרו להם, האכילו אותם ולמדו המון עליהם, הם גם למדו על סוגי הדגים, האלמוגים ועל הים . חנה מאוד אהבה את הדולפינים ולטפל בהם וגם הצטלמה עם הדולפינים. חנה וההורים שלה המשיכו לפורטוגל שם היגיעו לחווה של זאבים בה היה צריך לאכין להם אוכל ולאכיל אותם וגם לטפל ביער איפה שגרו הזאבים. המסע רק התחיל והם תכננו עוד הרבה מקומות לראות בפעם הבאה אבל עכשיו הם חזרו הביתה לישראל עם המון תמונות וחוויות והגשימו את החלום של חנה.

הפתק שנעלם

הפתק שנעלם   “אביה!!!!!” צעקה אפרת ” למה את מגיעה עכשיו עוד רגע והיינו נוסעים! ” “סליחה” אמרה אביה. אפרת הייתה המורה של אביה ,

להמשך קריאה »