חופש בשדה התעופה

חופש בשדה התעופה

פעם היה איש ושמו הרשל’ה. הרשל’ה חסך את כל הכסף שלו בשביל שבחופשת חנוכה יוכל לטוס לחופשה באי בודד וחם. לילה לפני נסיעתו, התיקים שלו היו ארוזים , השעון מעורר שלו היה מכוון לשעה 7:00 בבוקר והוא הלך לישון. הנסיעה לשדה תעופה הייתה מהירה, הרשל’ה עשה צ’ק אין והלך לטרמינל שלו. כאשר הגיע לטרמינל הרשל’ה ראה שיש המון שלג בחוץ וקרח שחוסם את הדלתות החוצה. הרשל’ה הבין שהוא תקוע עכשיו כי המטוס לא יוכל להמריא במזג אויר כזה והוא לא יוכל לחזור הביתה. הרשל’ה חשב שזה רק יהיה עניין של כמה שעות אבל יום למחרת הוא עדיין היה תקוע שם אז הוא החליט לחקור את שדה התעופה.

הממצא הראשון שהרשל’ה ראה זה מדרכה נעה, הרשל’ה חשב שזה הליכון לכושר והתרגש כי הוא לא עשה כושר  כבר שלושה ימים. הוא לקח את התיק שלו, הלך לשירותים והחליף בגדים לבגדי כושר. הרשל’ה עלה על ההליכון והתחיל לרוץ ופתאום הבחין בשומר מתקרב לעברו. השומר אמר להרשל’ה “תרד מזה תכף ומיד!” הרשל’ה ירד מיד והתחיל להתרחק בחזרה לתיקים שלו. הוא אמר לעצמו איזה מוזר, מה עשיתי לא נכון שהוא כעס עליי בצורה כזאת?. כאשר הגיע לתיקים שלו הרשל’ה הבחין שהם היו מוקפים בחמישה שומרים וארבעים כלבי שמירה. הרשל’ה התחיל לצעוק “התיקים האלו שלי! מה אתם עושים?! ” אחד השומרים ענה להרשל’ה “אף פעם אל תשאיר את התיק שלך לבד! זאת הפעם הראשונה שלך פה??” הרשל’ה הסתכל עליו ואמר “כן! זאת הפעם הראשונה שלי בשדה התעופה”.

הרשל’ה הרגיש רעב, הוא לקח את התיקים שלו והלך לחפש בית קפה. הוא טייל בטרמינל עד שראה מולו בית קפה מקושט בבננות!. האוכל האהוב על הרשל’ה הוא בננות אז הוא נכנס מיד והתיישב בשולחן. פתאום הגיע קוף לשולחן שבו ישב אז הרשל’ה שאל אותו “איפה המלצרים? כל מה שאני רואה פה זה קופים!” הקוף צחק ואמר “אנחנו המלצרים!”  “אם כך” ענה הרשל’ה “אני רוצה להזמין!”. הרשל’ה היה כל כך רעב שהוא הזמין את כל התפריט!. בין הדברים שהזמין היה –לחם בננה, גלידה בטעם בננה, שניצל עם בננה צ’יפס, בננה, בננה קאפקייקס, עוף עם קליפת בננה, שייק בננה ועוד. כאשר הרשל’ה סיים לאכול הוא כבר היה עייף ורצה לנוח אז הוא יצא מהחנות לחפש מקום טוב לנוח והנה הוא ראה מרחוק עצי דקל. הרשל’ה התרגש מאוד וחשב “אולי זה האי הבודד והחם שהייתי אמור לטוס אליו!? כנראה שהביאו את זה לכאן רק בשבילי! איזה כיף!”. הרשל’ה הלך לעבר עצי הדקל, הגיע אל החוף והניח את המגבת שלו על החול. הוא נשכב על המגבת וסגר את עיניו. כעבור מספר רגעים הרגיש הרשל’ה טפיחה חזקה על גבו. הרשל’ה פתח מהר את עיניו והסתכל למעלה, הוא ראה שומר זועם רוכן לעברו. הרשל’ה כבר התעייף מהשומרים הללו שנגישים אליו כל הזמן, הוא קם וחזר לתיקים שלו שהשאיר בצד. בזמן שצעד, הרשל’ה שמע בראשו צפצופי רקע “ביפ! ביפ! ביפ!”  פתאום הרשל’ה קפץ ופתח את עיניו הוא ראה מולו את השעון מעורר מאותת שהשעה 7:00 בבוקר! יש עוד 3 שעות להמראה של טיסתו של הרשל’ה! כנראה שהכל היה רק חלום.

הפתק שנעלם

הפתק שנעלם   “אביה!!!!!” צעקה אפרת ” למה את מגיעה עכשיו עוד רגע והיינו נוסעים! ” “סליחה” אמרה אביה. אפרת הייתה המורה של אביה ,

להמשך קריאה »