חופשה חלומית

היי, שמי אביעד צרפתי ואני רוצה לספר לכם על החופשה שלי ל “בטומי”.

בהתחלה כאשר עליתי למטוס הייתי מעט לחוץ כי זאת הטיסה הראשונה שלי אבל לאחר ההמראה התגברתי והרגשתי שזה דיי כיף. מיד לאחר הנחיתה הלכנו לאחד המפלים הגדולים בעולם, קוראים לו ”מכון צ’טי”. יש שם פעילויות רבות: קייקים, טיפוס, נוף מדהים ועוד מלא דברים.

הרגשתי הנאה מרובה, לא ידעתי שיהיה לי כל כך כיף בטיול. סבא שלי אמר לי שיש לי עוד למה לצפות והלכנו לבית המלון. אחרי שקיבלנו את החדר וסידרנו אותו הלכנו לשוק של בטומי והוא פשוט ענק! היה בו הכל: אגוזים, פירות, בגדים ואפילו יין שמכינים במקום. מה שמדהים שם זה שרואים את תהליך היצור וזה ממש כיף לראות את התהליך.

ביום השני הלכנו לטיילת, היו שם מן שני פסלים יפים שכל 4 דקות הם מתחברים –      קוראים להם ”עלי ונינו”.

אחר כך השכרנו  קולנועית קטנה ונסענו מול הים של “בטומי”. יצאנו בזמן הטוב ביותר לדעתי כי באותה שעה הייתה השקיעה וזה היה מראה בלתי נשכח!

ביום השלישי הלכנו לטייל קצת ואז הלכנו למופע דולפינים מרהיב שהוא היה

הדבר הכי יפה בטיול! הדולפינים עשו המון תרגילי אילוף: סלטות, רקדו לבד, שיחקו בכדור ואפילו רקדו אחר כך עם המדריכים.

ביום הרביעי נשארנו במלון כדי לנוח אחרי הטיולים המדהימים שעשינו בימים האחרונים. וביום החמישי עזבנו את “בטומי” כדי לחזור חזרה לארץ ישראל.

האמת שאני לא כל כך רציתי לעזוב, אבל נגמר הזמן והטיול עבר מהר מאוד. כאשר נסענו לשדה התעופה חשבנו לראות משהו גדול מאד, הופתענו כאשר ראינו שהוא ממש קטן. כשהגיעה שעת הטיסה שלנו עלינו על המטוס ושוב פעם נלחצתי, אבל אחרי שעתיים וחצי הגענו לארץ בהנאה רבה.

אני ממליץ לכם לעשות בבטומי חופשה כי החופשה שלי בבטומי הייתה מושלמת.

הפתק שנעלם

הפתק שנעלם   “אביה!!!!!” צעקה אפרת ” למה את מגיעה עכשיו עוד רגע והיינו נוסעים! ” “סליחה” אמרה אביה. אפרת הייתה המורה של אביה ,