התאומות מורן וליבי

היה היו פעם שתי אחיות תאומות, לאחת קראו מורן ולשנייה קראו ליבי.

הן למדו יחד באותה הכיתה , מורן הייתה יפה ומאוד חברותית והייתה מוקפת תמיד בהמון חברות. בנוסף לכך היא הייתה ומאוד חרוצה, משקיעה בלימודים ומצטיינת בכל דבר. לעומת מורן, ליבי אחותה התאומה שכמובן הייתה יפה בדיוק כמוה הייתה שקטה יותר ופחות מוקפת חברים ואהבה בכל שעות היום לצייר וליצור המון יצירות אומנות.

 מורן וליבי גרו באנגליה הקרה והיה להן בית ענק, להורים שלהן קראו לורי וליאור והיו להן שלוש אחיות מאיה ,מיראבל וקשת ועוד ארבעה אחים בנים ששמותיהם היו נועם, מאור, נדב ורפאל.

 ההורים שלהם היו מאוד עשירים והיו להם שמונה רכבים והם גרו בשכונה ממש גדולה, החצר שלהם הייתה ענקית היו שם קיר טיפוס ,שלוש בריכות ענקיות ושתי בריכות גדולות באדמה.

 היו להם בנוסף שלוש מגלשות מים ,שכאשר מתגלשים, נופלים לבריכה וזה היה ממש כיף. היה להם גם קיר טיפוס גדול וכיסאות שיזוף וכמובן שהיה להם גם מנגל, יותר נכון שני מנגלים וגם שתי טרמפולינות גדולות ונדנדות מכל הסוגים ואפילו קרוסלה , מכונת פופקורן וזה היה כמו פארק שיש בו הכל וכל זה רק היה בחצר.  

בבית היו שבע קומות וכל קומה הייתה ממש ענקית. החדרים היו ענקיים ויפים והיה להם גם מרתף, הם לא כל כך החשיבו את המרתף שלם כקומה אז זה בעצם בבית היו שמונה קומות ובמרתף שלהם היה קולנוע ממש גדול שהיה רק חצי מהמרתף ובחצי השני היה באולינג.

לא, הם לא היו מלך ולא מלכה לכל מי שחשב ככה עד עכשיו , הם פשוט היו אנשים מאוד עשירים. מורן יום אחד החליטה לעשות מסיבת פיג’מות עם כמה חברות, ההורים הסכימו למורן לעשות בבית את מסיבת הפיג’מות, מורן ממש התרגשה וגם החברות שלה שהיא הזמינה התרגשו אפילו יותר ממנה. הן הגיעו בשעה שש בערב ומורן הכינה צלחות עם חטיפים וממתקים .

מורן הזמינה גם את ליבי כמובן, ליבי פחות אהבה להיפגש עם חברות, לרוב היא שקטה ובודדה ולא מוקפת המון חברים כמו מורן. ליבי בסופו של דבר גם רצתה להיות במסיבת הפיג’מות שלהן, אז היא גם הצטרפה לבנות והן התחילו לשחק במשחקים רבים.

הבנות קצת התפלאו שגם ליבי הייתה במסיבה, הן לא כל כך הכירו אותה. הן הבינו שהיא ממש חמודה ומוכשרת ואהבו אותה. בשעה תשע הן אכלו ארוחת ערב חלבית טעימה שאמא של התאומות טרחה והכינה עבורן.

מורן הציעה שהן יעשו לילה לבן, כולן רצו וכל כך נהנו ביחד! הן עשו גם המון תחרויות  ואחר כך הן ירדו לקולנוע וראו סרט, הן אכלו פופקורן ושתו קולה ובנוסף הזמינו פיצה עם תוספות של זיתים פטריות ואננס, את אתם שואלים ”למה דווקא אננס?’ זו תוספת מיוחדת שהרבה אנשים אוהבים , למרות שזה נשמע קצת מוזר…

בבית היה נעים וחם ,היה להם בבית קמין שחימם את הבית. הן נכנסו לבית , משום שהן כמעט הפכו לקרח והיה להן נעים.

ביום למחרת היה חופש. הן בילו עוד חצי יום ביחד והספיקו להיות בבריכה ובקניון והיה להן ממש כיף ביחד, ובמיוחד לליבי שאף פעם לא הרגישה בחבורה שמבלה הרבה ביחד.

 יום לאחר מכן הן חזרו לבית ספר ולא הפסיקו לדבר כמה כיף היה להן ואיך הן נהנו ביחד וליבי הרגישה שעכשיו יש לה הרבה יותר חברות,  לא כמו שיש למורן, אבל עדיין בשבילה זה נחשב להרבה.

הפתק שנעלם

הפתק שנעלם   “אביה!!!!!” צעקה אפרת ” למה את מגיעה עכשיו עוד רגע והיינו נוסעים! ” “סליחה” אמרה אביה. אפרת הייתה המורה של אביה ,

להמשך קריאה »