השועל שהציל חיים של ילדה

שלום, אני רוצה לספר לכם את הסיפור שלי. אני הייתי בת 3 הורי ואני  בדרך לסבתא שלנו פתאום אבא שלי נעצר בדרך. אמא לא הבינה למה אבא יצא מהאוטו. הינו סקרניות לדעת אז גם אנחנו יצאנו וראינו שועל פצוע. התיישבתי לידו וליטפתי אותו. לא רציתי לעזוב אותו ואז לאבא שלי עלה רעיון. הוא זכר שסבתא אמרה שיש אישה שמטפלת בחיות פצועות. אבא שלי הושיב את השועל הפצוע לידי, אני עטפתי אותו שמיכה שלי והוא נרדם. סבתא שלי גרה בכפר. כשהגענו לסבתא אני לא רצתי אליה כמו תמיד אלא הלכתי בזהירות עם השועל. התחלנו להתארגן אני הייתי האחרונה שנכנסה וסבתא הסתכלה עלי ואמרה במבט פנים מבולבל “מה יש בידיים שלך?” אני עניתי לה “זה שועל”. “מאיפה השגתם אותה?” שאלה סבתא. אני באתי להגיד לה אבל אמא שלי דחפה אותה לצד ואמרה לה את הסיפור איך בדיוק מצאנו אותה וכל זה והיא אמרה לה “גם נראה לי שיש לה סוג של קשר בינה לבין השועל”. אז סבתא המליצה לנו ללכת למטפלת בחיות פצועות. הלכנו וראינו אישה זקנה יושבת ליד החלון. סבתא שלי לא ידעה להסביר כי היא הייתה שם פעם אחת מתי שהיא היתה קטנה, אז הלכתי אליה והיא אמרה “תשבי”. אני והמשפחה שלנו ישבנו ואמא ספרה לה את הסיפור ואיך מצאנו אותו. היא אמרה לאמא שלי “תבואו אלי עוד חודש או שתים עשר חודשים” וחזרנו אל האישה הזקנה. אני ראיתי את השועל, לפני שנכנסתי הזקנה לקחה את אמא שלי ואמרה לה “השועל יחזיר לכם טובה כפי שאתם עשיתם לו”. אני יצאתי החוצה לשחק עם השועל ואבא ואמא שלי גם יצאו החוצה. פתאום הם רואים את השועל קופץ עלי והם באו אלי לבדוק מה קרה לי. הם הרחיקו את השועל ואז ראו נחש מת לידי. הם הבינו שזה הטובה שהזקנה דיברה עליו. הם הודו לה וגידלו אותו עד שהוא מת. הוא מת בגיל 12.

למה רציתי לספר את זה? תסתכלו בדרך כלל השועל הוא חיה טורפת אבל במקרה הזה הוא הציל את החיים שלי. לומדים מהסיפור הזה שבעלי חיים זה דבר חשוב לעולם ולכולם. אני מקווה שגם לכם חשובים החיות והטבע!!    

הפתק שנעלם

הפתק שנעלם   “אביה!!!!!” צעקה אפרת ” למה את מגיעה עכשיו עוד רגע והיינו נוסעים! ” “סליחה” אמרה אביה. אפרת הייתה המורה של אביה ,

להמשך קריאה »