הקיפוד שהתחיל לקרוא

הקיפוד שהתחיל לקרוא

מאת ינאי לביא

 

פעם אחת היה קיפוד , הוא אהב לרוץ, לקפץ, לרקוד. ואז הוא אמר לעצמו

“אני חייב לעשות משהו אחר” הוא חשב, מה יעשה לו, מסיבת ממתקים? מסיבת מתנות?

הוא חשב וחשב וחשב ואמר – אני אקרא בספר קיפודים.

הוא ניסה לקרוא – ניסה וניסה והצליח ! ואמר שהיה לו מאוד כיף, ואז הוא התחיל לקרוא הרבה הרבה  ואז הוא פגש את אמא שלו. והקיפוד אמר לה שהוא התחיל לקרוא סיפורים גדולים, הוא קרא עם אמא שלו ואבא שלו,

ואז הגיע אח שלו הגדול אבל הוא היה צריך להתפנות, בינתיים הגיעו עוד אנשים מהמשפחה ואז הקיפוד הקטן אמר לעצמו למה כולם באו, והם ענו לו שיעזרו לו לקרוא, ללמוד חיריק , סגול , חולם ותנועות נוספות, יעזרו לו לקרוא הרבה. ואחרי זמן קצר הקיפוד ממש השתפר בקריאה והמשיך להתמיד בקריאה ולקרוא ספרים של גדולים על רובוטים, על אנשים שמחפשים דובים .

הקיפוד הקטן סיפר סיפורים לקיפוד התינוק – סיפורי לילה טוב, סיפורים שמתאימים לתינוקות, סיפורים על חיות  ואז התינוק גם רצה לדעת לקרוא – אבל הוא עוד לא היה מוכן לזה- כי הוא תינוק. הקיפוד הקטן לימד קצת את הקיפוד התינוק לקרוא, יותר מילים עם קמץ ופתח.. והקיפוד התינוק היה ממש שמח שהוא למד לקרוא – והכל בזכות הקיפוד האח הקטן שלו.

הקיפוד התינוק רצה לעשות וללמוד עוד דברים הקיפוד הקטן .  הקיפוד הקטן רצה לעשות איתו דברים כיפיים כמו לקפוץ, לרקוד, לשחק, ואז הקיפוד הקטן אמר שהוא צריך להמשיך לקרוא כדי להשתפר עוד יותר.

והקיפוד הגדול הסתכל עליהם ממש בפליאה – איך הם משחקים יפה , קוראים ביחד ונהנים. ורצה להצטרף אליהם לחגיגה. לחגיגת הספרים והריקודים של משפחת הקיפודים .

כל הקיפודים רצו לעשות משהו כייפי כיף- הם הלכו לג’ימבורי, אחר כך קראו קצת והלכו לישון מרוצים ושמחים

-סוף-

הפתק שנעלם

הפתק שנעלם   “אביה!!!!!” צעקה אפרת ” למה את מגיעה עכשיו עוד רגע והיינו נוסעים! ” “סליחה” אמרה אביה. אפרת הייתה המורה של אביה ,

להמשך קריאה »