הסיפור על בית ספר הדרים

הסיפור על בית ספר הדרים

 

היי, אני דנה, אח שלי הוא יובל ואנחנו לומדים בבית ספר הדרים. אנחנו אוהבים לשחק ביחד בהפסקות.

יום אחד, בהפסקה השנייה, אני ויובל שיחקנו במסדרונות בית הספר עד ששמענו את קולה של ראש המועצה אומרת למנהלת שהולכים לבנות בניינים ולא יהיה יותר את בית הספר הדרים.

אז החלטנו לצאת להרפתקה קסומה ומרתקת. אחרי בית הספר התאספנו כל החברים שלי ושל יובל והלכנו למפעל שבו מייצרים את החומרים בהם בונים את הבניינים.

שמענו אותם מדברים במסדרונות על בית הספר שלנו, הם רוצים להפוך אותו למתחם עם מלא בניינים. אז החלטנו לעשות מעשה. לבוא ולדבר איתם ולספר להם על בית הספר שלנו שהוא מאוד מיוחד. עשינו הפגנה עם כל ילדי בית הספר ועם ההורים שלנו. החלטנו לא לוותר על בית הספר שלנו!!!

אפילו הצלחנו לעמוד עם אומץ הלב שלנו מול השוטרים כאשר הפועלים עדיין הכינו את החומרים כדי להקים את הבניינים. אבל שוב לא ויתרנו והמשכנו עד שהצלחנו במשימה והגענו עד ראש המועצה התאמצנו כל כך מאוד! ואז ביום למחרת גילינו את ההפתעה הגדולה, הם שינו את תוכניות הבנייה, והחליטו לשפץ את בית הספר הדרים במקום להרוס אותו.  הם אמרו שאכפת להם מבית ספר הדרים וכך הצלחנו במשימה הקשה ממש ממש.

סוף!!

 

הפתק שנעלם

הפתק שנעלם   “אביה!!!!!” צעקה אפרת ” למה את מגיעה עכשיו עוד רגע והיינו נוסעים! ” “סליחה” אמרה אביה. אפרת הייתה המורה של אביה ,

להמשך קריאה »