הילד שהפך לכדורגלן

הילד שהפך לכדורגלן – אביתר פרידמן

היה היה ילד ושמו דני. דני, לא היה טוב בכדורגל ולא הצליח לבעוט בכדור. ותמיד ב”כוחות” בחרו אותו האחרון. הוא תמיד רצה להיות כדורגלן.

יום אחד כשהוא חזר הביתה הוא אמר לאמא שלו ”אמא אני רוצה שתרשמי אותי לחוג כדורגל”. אמו  ענתה לו ושאלה ”למה אתה רוצה להירשם לחוג כדורגל?” דני ענה לה ”כי כולם צוחקים עלי בבית ספר שאני לא יודע לבעוט בכדור ולא יודע לשחק כדורגל” אמא שמעה את זה והתפעלה ואמרה ”רק בגלל זה אני מסכימה  לרשום אותך לחוג כדורגל”. דני שמח מאוד שאמא הסכימה לרשום אותו לחוג כדורגל ולא סיפר לאף אחד בכיתה שלו רק ההורים שלו ידעו מהעניין.

יום למחרת היה לו את המבחנים לחוג כדורגל, הוא מאד התרגש והיה מתוח. הוא התחיל את המבחן הראשון. היתה ריצה שבה הוא היה דווקא טוב מאוד, הוא רץ אולם שלם בחמישים שניות בדיוק. המבחן השני היה  בעיטות  וזה היה לא די קשה,  הוא לא הצליח לבעוט למסגרת ולו אפילו פעם אחת… המבחן השלישי היה “דריבל” וגם בזה היה קשה לו מאוד, בכל פעם דני נתקע בקונוס  המבחן הרביעי הוא הרמת קרן וגם בזה היה לו קשה… דני היה כבר מיואש אך למרות זאת ניגש למבחן החמישי והאחרון המבחן החמישי היה “ראשים” שבזה היה לו קשה כמו כל המבחנים…

“עד שלב זה”, הבוחנים אמרו לו ”קיבלת 20 אחוז במבחן, רק בגלל שרצת טוב. תמשיך לרוץ ככה! אתה רץ טוב! אך לצערנו, לא עברת את המבחן כי בשביל לעבור את המבחן אתה צריך לקבל לפחות 50 אחוז במבחן אבל לא הצלחת לקבל חמישים אחוז במבחן אבל זה לא אומר שאין לך סיכוי, אתה יכול לעשות מבחנים חוזרים…” דני אמר ”כן” והוא התאמן בכל זמן שהיה לו.

הגיע היום של המבחן.דני הרגיש שהיום הוא יצליח, הרי הוא התאמן כל-כך הרבה… ובאמת בכל המבחנים הוא הצליח. דני התקבל לקבוצת הילדים של ביתר ירושלים. והוא ניצח 5-0 ואחרי תקופה קצרה הוא התקבל לקבוצה של הגדולים של ביתר ירושלים.

הפתק שנעלם

הפתק שנעלם   “אביה!!!!!” צעקה אפרת ” למה את מגיעה עכשיו עוד רגע והיינו נוסעים! ” “סליחה” אמרה אביה. אפרת הייתה המורה של אביה ,

להמשך קריאה »