הילד מספר אחד בכדורגל

    בס”ד

 

 

 

הילד מספר 1 בכדורגל

מאת: יואב  ריטרבנד

בית ספר: מורשת נריה      כיתה: ד’1       מחנכת: אסתר עמיר

הסיפור שלנו הוא על שחקן כדורגל מקצועי, אבל לא סתם מקצועי, החברים שלו קראו לו ‘הגולדן’.

אתם בטח לא מכירים את השם הזה, אז אני אסביר לכם. הפירוש של המילה גולדן הוא: כובש שערים. גולדן תמיד לקח איתו כדורגל, וכשהיה עובר ליד שער הוא תמיד היה מבקיע גול לשער, בגלל זה קראו לו הגולדן, והשם המקורי שלו היה דן, הבנתם?

פעם הקבוצה של גולדן עמדה לפני משחק גמר נגד מכבי חיפה, שנחשבה לאחת מהקבוצות החזקות בעולם. גולדן נלחץ כי הקבוצה שלו לא נחשבה לכזו חזקה, והמשחק הזה היה יכול להפוך את הקבוצה של גולדן לאלופה.

גולדן התרגש מהמשחק הגדול, וכשגילה שסבו וסבתו האהובים מגיעים מארה”ב לביקור יום לפני המשחק, אחרי שלא ראה אותם כמה שנים, לא היה גבול לשמחה שלו, וזה נתן לו כוח ורצון גדולים יותר לנצח (אם זה בכלל אפשרי).

יום אחד ההורים של גולדן הודיעו לו שבגלל תקלה במטוס הטיסה נדחתה.

גולדן נבהל: “סבא וסבתא לא יבואו?!”  

“מה פתאום” אמרה אמו, “הם מגיעים גולדני שלי, הבעיה היא שהם יגיעו ביום חמישי”.

“אבל אמא” התפרץ גולדן “המשחק שלי בחמישי!”.

“זאת הבעיה, גולדני מתוקי…” אמא לא סיימה את דבריה וגולדן שוב התפרץ “רגע-  באיזו שעה הם נוחתים?”

“בחמש” ענתה אמא.

“בחמש?? לאאאאא, המשחק שלי בחמש, מה נעשה?!”

אמא, שידעה שגולדן יצטער לשמוע על העיכוב בטיסה, הסבירה לו שהוא ייאלץ לבחור בין המשחק לבין הגעה לשדה התעופה לקבל את סבא וסבתא- “אין ברירה גולדני, תהיה חייב לבחור… אבל-” הוסיפה בטון נחרץ “אתה בוחר בסבא וסבתא, נכון?”…

גולדן שתק. הוא לא ידע מה לעשות, איך יוותר על המשחק?? ומצד שני, סבא וסבתא מצפים לפגוש אותו עם כל המשפחה בשדה התעופה…

למחרת, הקבוצה של גולדן נפגשה למפגש חירום, ואם אתם שואלים למה קיימו מפגש חירום אז אני אגיד לכם: גולדן כינס את כולם כדי לספר להם את הבשורה, שלא יוכל להגיע למשחק הגדול.

החברים לא האמינו, הם צעקו עליו “אנחנו לא יכולים לשחק בלעדיך, איך ננצח?! אתה הגולדן!!”.

גולדן ניסה להרגיע אותם, “אני מצטער מאוד חבר’ה, תבינו, סבא וסבתא שלי גרים בחו”ל ולא ראיתי אותם שנים” התנצל שוב ושוב, אבל החברים המאוכזבים עזבו את המפגש בכעס.

בבית התחנן גולדן להוריו- “בבקשה, אני מאוד אוהב את סבא וסבתא ומתגעגע אליהם, אבל המשחק הזה סופר חשוב לקבוצה ובלעדיי לא ננצח ולא נזכה בגביע-  חשוב שאהיה במשחק”.

“לא גולדני שלנו”, ענו לו, “מצטערים אבל המשפחה במקום הראשון!”.

הגיע היום הגדול. גולדן היה בחדרו, עצוב על שיפספס את המשחק. פתאום אמו נכנסה לחדר עם מדי הכדורגל. גולדן לא הבין, הוא נוסע לשדה התעופה, לא למשחק…

“גולדני מתוק שלי, לא תאמין. קרה נס-  הטיסה הוקדמה! נאסוף את סבא וסבתא משדה התעופה ונגיע בזמן למשחק שלך”.

גולדן היה מאושר-  התפילות שלו התקבלו!!

המשפחה נסעה לקבל את סבא וסבתא, ואחרי התרגשות עצומה, חיבוקים ונשיקות, נסעו מהר למגרש. המאמן והקבוצה שלו איבדו תקווה לְנַצֵּחַ עד שלהפתעתם ולשמחתם ראו את גולדן.

כולם היו שם-  האוהדים, המשפחות, אפילו החברים של השחקנים היו שם. השופט שרק במשרוקית והמשחק התחיל, שתי הקבוצות שיחקו חזק, כולם היו בלחץ, מי ינצח?…
משפחתו של גולדן כולה עודדה אותו, סבא וסבתא חיזקו מהיציע, ובזכותו הקבוצה של גולדן ניצחה, והוא זכה במדליה, בגביע הזהב ובתואר השחקן האלוף בארץ!

 

 

            .                      

הפתק שנעלם

הפתק שנעלם   “אביה!!!!!” צעקה אפרת ” למה את מגיעה עכשיו עוד רגע והיינו נוסעים! ” “סליחה” אמרה אביה. אפרת הייתה המורה של אביה ,

להמשך קריאה »