הילד החכם

הילד החכם

 

פעם אחת היה ילד ושמו רון, רון היה הילד הכי חכם שהיה בכיתה ובכל מבחן או מבדק שהיה לנו בכיתה הוא היה מקבל מאה בכל המבחנים שעשינו. רון  היה ילד שאוהב ללמוד כל הפסקה, הוא לא שיחק ובמקום לשחק בהפסקה אז הוא כבר ידע למה ללמוד ולחזור על זה שידע לענות על התשובות. ההפסקה נגמרה וישר התחלנו שיעור חשבון והמורה אמרה להתקדם בחוברת ואז כעבור עשרים דקות סיים רון את כל העמודים והמורה בדקה לו והכל היה נכון. המורה החמיאה לו ואמרה לו שהוא טוב בחשבון ואז סיימנו את השיעור ויצאנו להפסקה ואחרי ההפסקה היה לנו ספורט שעה שביעית ליום אז רון היה תלמיד חכם ולא רצה להשתתף בשיעור ספורט. רון רצה ללמוד למחר למבחן לשיעור הראשון כי מחר יש מבחן בחשבון ואז סיימנו את שיעור ספורט. אחרי השיעור הלכנו הביתה וגם אני למדתי בשביל שאדע בחשבון. למדתי מאוד למבחן והלכתי לישון .בלילה חלמתי על שאני לא ידע טוב את המבחן שיש מחר ואז האמנתי בעצמי וחשבתי טוב והגיע הבוקר והלכתי לשטוף פנים ולשתות תה כדי לרענן את הראש. כסיימתי לשתות את התה,הלכתי לבית ספר והייתי מוכן למבחן שיש לי.הגעתי לבית ספר והתפללנו. התפללתי מהלב שהמבחן יהיה לי קל ושאני לא יכשל. כשסיימנו תפילה והמורה חילקה לי את המבחן והבנתי שזה לא היה הכי קשה כי המבחן עבר לי בקלות. למדתי טוב למבחן והתחלתי במבחן והשאלות לא היו הכי קשות. לפני שהגשתי למורה את המבחן בדקתי אותו שוב ועברתי עליו ולא ראיתי ממש טעויות אז הגשתי למורה ואחרי זה המורה אמרה מי שסיים את המבחן יכול לקרוא ספר. לאחר מכן המורה הוציאה את כל המבחנים וקראה לרון לעמוד מול כל הכיתה ואמרה שהוא אלוף הכיתה וכולם מחאו לו כפיים ורון שמח מאוד.

המורה הכריזה כי יתקיימו בבית הספר מבחנים למחוננים. רון אמר בליבו שהוא ממש רוצה לעבור את המבחנים ולהתקבל למחונן.

בוקר המבחנים רון התעורר משנתו מהר,רחץ את פניו ומיד ישב לחזור על חומר הלימוד.רון היה בטוח בעצמו כי יעבור את המבחן ויתקבל למה שרצה כל הזמן.

רון הכיתה לכיתה וחיכה בקוצר רוח שהמורה תחלק את המבחנים.המורה נתנה לרון את המבחן ורון החל לחשוב טוב טוב על כל שאלה אשר הייתה במבחן.

לאחר שסיים יצא החוצה להתרענן על הספסל שבחוץ וחשב כמה יהיו גאים בו המשפחה והחברים באם יעבור את המבחן בהצלחה.לאחר כמה ימים המורה חילקה את המבחן והמורה אמרה את השמות של התלמידים אשר עברו את המבחן בהצלחה.רון היה ביניהם.רון שמח מאוד וכולו התמלא גאווה.המורה חיבקה את רון חזק ואמרה לו ,רון אתה אלוף,אתה הילד שאני מאוד גאה בו.ניכר שאתה לומד.אתה ממש גאווה להורייך.

רון החזיק את המבחן כל הדרך הביתה בידיים רועדות מהתרגשות והראה למשפחה שלו את המבחן בשמחה רבה.משפחתו של רון התמלאתה בגאווה והריעו לו .רון אתה הילד החכם של המשפחה,אין כמוך,אתה מושא להערצה.אמו הבטיחה לו כי מגיעה לו מתנה גדולה על הצלחתו בלימודים.רון ניגש עם אמו לחנות ובחר טאבלאט לימודי אשר ילמד בו גם בחופשה שלא ישכח את החומר.

רון שמח מאוד והודה לאמו על המתנה היפה שקנתה לו.לאחר שהגיעו הביתה רון אמר לאמו,משתלם להיות הילד החכם,גם כולם גאים בי וגם קיבלתי מתנה יפה.

אמרה אמו נכון רון,אתה הילד הכי חכם בעולם ונתנה לו נשיקה.

 

שם התלמיד:אורי אברהמי

כיתה:ד בנים

שם המחנכת:שני תורג’מן

שם רכזת:ליאורה קדוש

הפתק שנעלם

הפתק שנעלם   “אביה!!!!!” צעקה אפרת ” למה את מגיעה עכשיו עוד רגע והיינו נוסעים! ” “סליחה” אמרה אביה. אפרת הייתה המורה של אביה ,

להמשך קריאה »