הילדה החדשה בכיתה

הילדה החדשה בכיתה

שלום, קוראים לי אוריה אלימלך מכיתה ד’. שנה שעברה הגעתי לבית ספר חב”ד בנות נוף הגליל. בכיתה ג’ הגעתי לכיתה ונכנסתי וראיתי את המורה ואת הבנות ואני די חשבתי  וחששתי שלא יהיו לי חברות. נכנסתי והתחלנו להתפלל ולאחר התפילה הלכנו לעשות סיור בבית הספר גמרנו את הסיור וחזרנו לכיתה.

נשמע צלצול להפסקת אוכל . לאחר הפסקת האוכל כולן יצאו מהכיתה ונשארתי לבד.

ואז ילדה שאלה אותי: מה את עושה?” עניתי לה “אני יושבת”. היא שאלה בחזרה “בא לך אולי לשחק איתי?” עניתי לה “כן!” ואז נהיינו חברות וכל הפסקה אני שמחתי להיות עם החברה שלי והרגשתי טוב . לחברה הזאת קראו ליאן והיינו ממש חברות טובות שאוהבות לשחק , לצייר ולרקוד. ועם הזמן התחברתי לעוד מלא בנות מהכיתה ושיחקתי איתן .באחד הימים  ליאן חברתי הטובה לא הגיעה. והרגשתי מוזר מאוד וניגשתי לבנות אחרות ואמרתי “הי , רוצות לשחק איתי?” וכולן רצו ומאוד שמחתי לא הרגשתי לבד והיה לי כיף גדול.

יום למחרת כשחברתי  ליאן חזרה לכיתה וראתה אותי משחקת עם בנות אחרות היא שאלה אותי : “אוריה רוצה לשחק בחוץ?” ואמרתי לה “ליאן, אני משחקת עם רוזה.”. ליאן ענתה לי בעלבון ” את לא רוצה לשחק איתי?” עניתי לה “בואי תשחקי גם איתי וגם עם רוזה” והיא אמרה לי בסדר .

שיחקנו והיה מאוד כיף וגם הרגשתי מצוין והרגשה נעימה מאוד ואז במשך היום למדתי, קראתי, שיחקתי ובטעות רבתי עם ליאן וניסיתי להירגע. נשמתי שלוש נשימות עמוקות והצלחתי ושיחקתי עם עוד בנות אבל רציתי לשחק גם עם ליאן אבל התביישתי לשאול אותה אם היא רוצה לשחק איתי.

לאחר מספר דקות התגברתי, לקחתי את עצמי בידיים ושאלתי אותה אם היא רוצה להשתתף במשחק , ליאן ענתה לי “אבל את משחקת עם עוד בנות” הסברתי לה שאני רוצה לשחק גם איתה וגם עם שאר הבנות , ליאן הסכימה. שיחקנו אבל הרגשתי שליאן לא מרגישה כל כך בסדר. ניסיתי לברר מה קורה איתה והיא ענתה שהיא לא מרגישה שייכת. עניתי לה” ליאן הכל בסדר, אני אעזור לך להרגיש טוב ובטוחה בעצמך”.

שיחקנו והרגשתי שליאן מרגישה קצת יותר שייכת, ראיתי שהיא שיחקה עם עוד בנות כל כך שמחתי בלב ואמרתי לה” את רואה התחברת לעוד מלא בנות וכיף לכולנו ביחד” . ליאן ענתה בהתרגשות “אוריה את החברה הכי טובה בעולם” הרגשתי שביחד אנחנו ממש מקיימות מצות ואהבת לרעך כמוך ורק באחדות ובשמחה ובחברות טובה נזכה להביא את הגאולה השלימה.

ואחרי הכל חשבתי לעצמי כמה חשוב לא להיות לבד, ואיזה כיף שכולן מרגישות טוב וביחד ואני אדאג שזה לא יקרה לאף ילדה חדשה שתרגיש לבד.

הפתק שנעלם

הפתק שנעלם   “אביה!!!!!” צעקה אפרת ” למה את מגיעה עכשיו עוד רגע והיינו נוסעים! ” “סליחה” אמרה אביה. אפרת הייתה המורה של אביה ,

להמשך קריאה »