היום שבו יצאתי

“שלום שמי קרפדי ואני קוף, היום אני חולה אז החלטתי לתרגם את הסיפור הזה לעברית, רוצים להתחיל, או לא?

 בסדר, לפני שנים רבות, בארץ רחוקה גרתי עם משפחת קופים שכל הזמן עצבנה אותי. החלום הכי גדול שלי היה לשוט באוניה להרפתקה. אבל כולם כל הזמן קראו לי קרפד שלא יכול לנגוע במים, רק בפעם המיליונית שקראו לי קרפד רתחתי מזעם ויצאתי מהבית עם מספיק  כסף לקנות אוניה, אוכל ודברים שצריך למסע. הלכתי לחנות אוניות (אם לא ידעתם, גם לקופים יש חנויות). בחנות קניתי אוניה בדיוק בגודל שרציתי (כבר הייתי שם מספר פעמים).

 עברו יומיים ולא ראיתי יבשה ולפתע נזכרתי שאין לי מפה!!! סוף כל סוף אחרי שלא ראיתי יבשה למשהו כמו שנה ראיתי יבשה!!, כשהגעתי יותר קרוב ליבשה ראיתי שיש הרבה חיות משונות (שהם היו אנשים).  החלטתי להתקרב ולראות מה בדיוק היצורים האלה הם בעצם.

 רגע לפני שרציתי לחזור לאוניה ראיתי שני יצורים באים עם מלכודת ענקית, ניסיתי לברוח מהם אבל לא הצלחתי. הרגשתי כאילו עברה שנה עד שהביאו אותי במלכודת למקום עם הרבה חיות בכלובים. האמת שכבר פחדתי מאוד.. זה עוד יותר הפחיד אותי כשראיתי כלוב אחד שהיה ריק, ברור שניסיתי לברוח אבל לא הצלחתי. הייתי בגן חיות…

 היצורים המוזרים התחילו לקחת אותי ברשת לכיוון הכלוב, עכשיו כבר ידעתי שהם ישימו אותי בכלוב. הם סמו אותי בכלוב כמו שנועלים נעלים, אבל באמת, הם שמו אותי שם כמו שזה רגיל. בכל מקרה, זה היה מספיק לי שם והחלטתי לנסות לצאת משם, החלטתי לחפור חור מתחת לרשת של הכלוב. סוף סוף אחרי עבודה קשה  ומעצבנת מאוד וכשהידיים שלי סיימו לכאוב יצאתי באושר מהכלוב יצאתי בנחת  למצוא את הכניסה לגן חיות.

 ניסיתי למצוא את הכניסה,  ולפתע התחלתי להרגיש מאוד בודד, בחרתי ללכת מסביב לגן ולראות אם יש עוד קוף שיכול ללכת איתי. בדיוק לפני שהתחרטתי מצאתי קוף!! בשמחה רצתי אליו אבל לא חשבתי על זה  שהוא עדיין היה בכלוב, חפרתי עוד חור כדי להציל את הקופה. הקופה אמרה לי שהשם שלה שובי.

 יצאתי עם שובי לכיוון הכניסה, וראינו אגם. בגלל שכולם קראו לי קרפד, רצתי לכיוון האגם בלי לחשוב, וקפצתי  לתוך האגם עם שובי, שקעתי למטה למטה. ראיתי טבעת בין השיחים ושחיתי לכיוונו.  כשנגעתי בטבעת אני הפכתי  לקרפד, נתתי את הטבעת לשובי (זה נראה כמו שאין לה אוויר) והיא הפכה לקרפדה. עכשיו שהיינו קרפדים החלטנו  ללכת לטיול קטן ולראות איך זה להיות קרפד.

 לפתע מצאנו 100 :קרפדים שומרים ומלך קרפד. המלך הסתכל אלינו בתקווה כמו שהוא מבקש ממנו משהו, ושאל האם יש לנו טבעת. אאאאאממממם יש לנו טבעת, שובי ענתה בתימהון. מה אתה רוצה שאלתי. אני רוצה למצוא את טבעת בורזון, הטבעת שאם מישהו שלא קרפד נוגע בו הוא נהיה קרפד, ואם מלך הקרפדים נוגע בו הוא נהיה קוסם קרפד, ומי שמוצא אותו, אני אגשים לו שלושה משאלות. בהתרגשות שובי הוציאה את טבעת בורזון מהכיס שלה, נתנה אותו למלך והיא אמרה למלך שאני מצאתי את הטבעת ולא שובי המלך אמר לי לחשוב על שלושה משאלות, חשבתי על:

1. להיות בג’ונגל עם שובי.

2. לדעת משהו על היצורים ששמו אותנו בכלוב.

3. לחזור להיות קופים.

הגעתי הביתה וראיתי את שובי,  בדיוק אז כל המשפחה שלי הגיע וסיפרתי להם הכל.

הפתק שנעלם

הפתק שנעלם   “אביה!!!!!” צעקה אפרת ” למה את מגיעה עכשיו עוד רגע והיינו נוסעים! ” “סליחה” אמרה אביה. אפרת הייתה המורה של אביה ,

להמשך קריאה »