האוצר האבוד ביער ירושלים

שלום שמי דניאל פרץ והסיפור שלי הוא סיפור מיוחד. בשביל לשמוע אותו צריך לשלם 1,000,000$! אז הכל התחיל ככה, יום אחד הלכתי לטייל ביער ירושלים ואז לפתע ראיתי מישהו כמעט מרביץ למישהו אחר!

 אז אמרתי לו: “אם אתה תרביץ לו אני אהפוך אותך לחזיר! הוא כל כך פחד (שכחתי לציין שזה היה ילד בכיתה ב’) אז הוא אמר לי

” תקשיב אני אגלה לך איפה יש אוצר כאן ואתה לא תהפוך אותי לחזיר”.  עשינו עסק אז אמרתי לו “עשינו עסק” הוא אמר לי שהאוצר האבוד נמצא מתחת לעצים הכי גדולים ביער. הגעתי לשמה והתחלתי לחפש.

חיפשתי וחיפשתי וחיפשתי ולא מצאתי, התחיל לכרסם בי הייאוש ולפתע חשבתי שהילד רימא

אותי חזרתי אליו ואמרתי לו אתה רימית אותי הוא אמר לי, לא חיפשת מספיק טוב שוב

חיפשתי חיפוש יסודי מהגזע ועד צמרת העץ והענפים ולא מצאתי. כעסתי מאוד והרגשתי

שהכעס מבעבע בתוכי כמו ארס של נחש. חזרתי אליו שוב  ואמרתי לו: ” על זה אני אהפוך אותך

לחצי חזיר חצי חמור שהוא אקסטרה אקסטרה שמן” הוא אמר לי: ” אני מכשף, אני עשיתי

כישוף שכל פעם שמנסים לכשף אותי הכישוף חוזר על מי שמנסה לכשף אותי”.

 עניתי לו: “אתה שקרן גדול מאוד! מאוד! ואני לא מכיר מישהו יותר שקרן ממך בעולם  הזה ואני בטוח שאין שקרן שמשקר יותר ממך” הוא אמר לי: “רוצה הוכחה שאני לא שקרן?”
 אמרתי לו: ” כן, אני רוצה הוכחה שאתה לא שקרן.”  אז הוא אמר לי: “תנסה לכשף אותי”
 אז אמרתי לו:” סבבה, אני אנסה לכשף אותך”  הוצאתי את השרביט וניסיתי את הכישוף הכי חזק שלי, בזמן שביטלתי את הכישוף שהוא עשה על עצמו והפכתי אותו חצי חזיר חצי חמור שמן מאוד כמעט בכיתי מרוב צחוק והלכתי לחפש שוב את האוצר מהמסד ועד הטפחות, מהגזע ועד צמרת העץ והענפים ולפתע ראיתי בית יפהפה שלא נראה לעין בחיפושי הראשון והשני ורק עכשיו נגלה לעין שלי

הבנתי עכשיו שהגעתי לאוצר! התחלתי לחפש בבית חיפוש יסודי ולא מצאתי. שוב התחיל

לכרסם בי הייאוש- “אוף, לעולם לא אמצא את האוצר הזה! ” כנראה אין באמת אוצר כזה ולזה שרימה אותי מגיע עונש. האמת לא , כבר הענשתי אותו ביער ירושלים. חשבתי אולי אחפש את האוצר הזה בפעם האחרונה אם ניחשתם נכון אז ברכותי לא מצאתי כצפוי. התיישבתי על ספסל ליד הבית לפתע ראיתי בור מתחת לספסל הייתה לי תקווה אחרונה זה היה האור האחרון בקצה המנהרה נכנסתי לתוך הבור מתחת לספסל ירדתי וירדתי לתוך המנהרה ולפתע ראיתי תיבת אוצר ענקית מעניין מה יש בתוכה חשבתי ואז הבנתי ייקח הרבה זמן אם אני אנסה להעלות אותה בכוחות עצמי אז קפצתי גבוה והצלחתי לצאת מהמנהרה העמוקה(סוד אל תגלו לאף אחד שמצאתי מקפצה שהקפיצה  אותי למעלה מחוץ למנהרה העמוקה והצרה) והבאתי מנוף שיעזור לי להוציא את האוצר מהמנהרה העמוקה והמנוף עשה את עבודתו נאמנה והוציא את האוצר הגדול בלי בעיה והמשיך בדרכו. המשכתי אל בית סבא וסבתא שאצלם התארחתי באותו הקיץ הראיתי להם את האוצר וסבא שלי התרגש מאוד מדוע? אנחנו יהודים שגרים בחו”ל וסבא שלי רצה שנעלה הרבה זמן לא”י ולא הצלחנו עד עכשיו סבא שלי אמר לי הגיע הזמן לעלות לארץ רוצים לדעת מה היה בתוך התיבה? כדורי זהב! מכרתי אותם  ובעזרת הכסף עכשיו אני בארץ.

הפתק שנעלם

הפתק שנעלם   “אביה!!!!!” צעקה אפרת ” למה את מגיעה עכשיו עוד רגע והיינו נוסעים! ” “סליחה” אמרה אביה. אפרת הייתה המורה של אביה ,

להמשך קריאה »