דניאל . בחור אחראי בן 27 מנהל חנות תכשיטים גדולה בתל אביב.
יחד עם התכשיטים בחנות דניאל החזיק בכספת בחנות יהלום מיוחד במינו! היהלום היה במשקל 10 קרט נקי, מנצנץ ובוהק .
חבורת גנבים מיומנים שמעו על היהלום המיוחד ותכננו לגנוב אותו.
יום אחד באמצע יום העבודה, כשדניאל בחן את היהלום בזכוכית מגדלת, שניים מהחבורה היו בחנות . אחד מהם “בטעות” התנגש בדניאל והיהלום עף מידיו לרצפה
דניאל החל לחפש את היהלום בכל מקום אך לא מצא אותו.
דניאל חיפש שעות על גבי שעות את היהלום , על הרצפה, על המדפים אפילו בתוך הפח, אך לשווא !
דניאל יצא מהחנות שקוע במחשבות, פתאום ראה שלט על דלת הבית .ועל השלט היה כתוב “אם אתה רוצה את היהלום בחזרה אז תיכנס !”. דניאל לא חשב פעמיים ונכנס. פנימה ראה חבורה של גנבים לבושים בכובעי גרב ובגדים שחורים. הם ממש נראו חזקים ומפחידים. הגדול שבהם פתח ואמר: “אם אתה רוצה את היהלום תביא בתמורה משהו” דניאל הסתכל סביב וראה את חברו הטוב נועם .”דניאל אמר לנועם “מה אתה עושה פה נועם “.נועם ענה “הם גנבו לי גם יהלום …אך יש לי תוכנית להחזיר לנו את היהלומים ” . דניאל שאל “מה התוכנית ?” נועם ענה” מישהו מאיתנו יתחפש לאיש אחר ויאמר לגנבים שהוא בצד שלהם ושהוא רוצה להצטרף אליהם, ולגנוב איתם ואז אם הוא יצליח לשכנע אותם שהוא בצד שלהם הם יביאו לו את היהלום וכך נשיג את היהלומים בחזרה”
דניאל אמר לנועם “רעיון יפה ! “
דניאל, שבדרך כלל נראה בהיר, התחפש לאיש עם שפם שחור וגם שיערותיו שחורות, עם כובע מצחייה שחורה הפוכה על הראש.
פתאום ניגש אליו אחד הגנבים ושאל “מי אתה ?”, דניאל ענה “קוראים
לי אריק ,אני אוהב לגנוב ואני רוצה להצטרף לחבורה שלכם”. הגנבים ענו
“בסדר, אבל נתחיל עם עבודה קטנה . אתה תשמור על היהלומים
בזמן שאנחנו גונבים”
איך שהיהלומים הגיעו לידיו של דניאל ,הוא ונועם ברחו עם היהלומים.
הם ברחו מספיק רחוק והסתתרו, הגנבים לא הצליחו לתפוס אותם.
דניאל ונועם המשיכו במנוסתם, לפתע נשמע צלצול מהטלפון של דניאל .
דניאל ענה, הוא שמע בהתחלה לחישה , אחרי זה הקול הלך
והיתחזק עד שזה הפך לצעקה .
הקול שבקע מהטלפון שלו היה צרוד ומפחיד והמשפט שהוא אמר : “אנחנו עוד נחזיר לך דניאל” .
נועם ודניאל הבינו שזה אחד הגנבים ונבהלו מאד !
נועם אמר לדניאל “בוא נתקשר למשטרה “
דניאל חייג, אך הטלפון נכבה לו כי נגמרה לו הסוללה .נועם הציע שהם יעשו
את זה מהטלפון שלו אבל בדיוק גם לו נכבה הטלפון .דניאל ונועם הבינו שאין להם ברירה הם יצטרכו לרוץ ברגל לתחנת המשטרה
. ובאמת הם הלכו לתחנת המשטרה אמרו לשוטרים .והגנבים
נכנסו לכלא .לאחר מיכן המשטרה נתנו כסף לדניאל .הוא גם
הביא חצי מהכסף לנועם על זה שעזר לו לתפוס את הגנבים ולהחזיר
את היהלומים לידיים בטוחות וקיבלו שבח גדול מהמשטרה