הטיול הראשון שלי לחו”ל

שלום קוראים לי טל ולאחרונה טסתי ליוון בפעם הראשונה שלי. זה היה ממש מרגש כי לא טסתי אף פעם לחו”ל לפני כן. נסענו לשדה התעופה ביחד כל המשפחה: אמא שלי, מורן, אוהבת מאוד לטייל בטבע. אבא שלי, מאיר, שמטייל בעולם הרבה כחוקר עצמות של האדם הקדמון. שתי האחיות הגדולות שלי, עומר והלל. עומר אוהבת לשיר ושרה בקליפ שעשתה לבת מצווה שלה. הלל חכמה ומחוננת, בזמנה הפנוי קוראת ספרים (קראה גם במטוס).

באמת שרציתי כבר להיות בחו”ל, אבל הנסיעה הייתה ארוכה מאוד. כאשר הגענו לשדה נכנסנו לבדיקות ביטחוניות. היינו חכמים והגענו לפני הזמן אבל עדיין חיכינו המון זמן בתור בגלל טיסות אחרות. כשגמרנו את הבדיקות הביטחוניות, הלכנו לדיוטי פרי וקנינו כל מיני דברים לטיסה. בשבילי מים וחטיף צ’יטוס שאני אוהבת מאוד, [זה היה כיף שההורים הסכימו שאקנה חטיף]. אחר כך עלינו על אוטובוס שלקח אותנו למטוס. זה היה ממש משמח ומרגש. עלינו למטוס במדרגות, שם חיכתה לנו דיילת בשמחה ליד המקומות שלנו. זה היה ממש כיף! התיישבנו במקומות שלנו, אני ישבתי ליד אבא שלי וראיתי בטלפון שלו סרט. לקראת סוף הטיסה רצתי במסדרון של המטוס מלא הלוך חזור וזה היה ממש כיף.

אחרי הטיסה יצאנו מהמטוס ולקחנו את המזוודות שלנו, חיכו שם נהגים שלקחו אנשים למלונות שלהם, מצאנו את הנהג שלנו. לאחר מכן נסענו למלון במיניבוס מגניב עם אורות צבעוניים וכיסאות מרופדים. זה לקח הרבה זמן בגלל שלא מצאנו את המלון, בסוף מצאנו אותו בערך באחת בלילה.

היינו ממש רעבים מהדרך הארוכה, הלכנו לטיילת וחיפשנו מה לאכול. אתם לא תאמינו, היו מלא מקומות פתוחים!  כמעט הכל! בגלל זה לקח לנו הרבה זמן לבחור מה לאכול. היו לנו ויכוחים מה לאכול, אבל בסוף אכלנו פיצה והיה ממש כיף! חזרנו למלון, הלכנו לישון.

אחרי כמה ימים נסענו לעיר אחרת, שם המלון היה עם בריכה ומהצד השני ים. זה היה כיף כי יכולנו לבחור ים או בריכה, כשרצינו להיות במים. הלכנו קצת לטייל בטיילת ומצאנו חנות משפחתית של כל מיני דברים מחימר ואפילו הרשו לנו להיכנס לראות איך מכינים את הכוסות והשרשראות מחימר, הסבירו לנו על הרבה דברים על חימר: איך מכינים צורות שונות, איך צובעים חימר ואיך מכינים צלחת.

גילינו שהמלון שאנחנו שוהים בו מחולק לשני חלקים. האחד שאנחנו בו, ואחד  מעבר לכביש. החלק השני לא עובד בגלל שהאיש ששכר שם כעס מאוד על מי שמנהל את המלון, וגנב להם את רוב הרהיטים בצד השני של המלון. מאז החלק הזה של המלון נעול.

עבר יום ועוד יום שמאוד נהנינו בהם, ממש אי אפשר להגיד שלא נהנינו! ביום אחד לפני האחרון שלנו בחו”ל יצאנו לטיול מעל חוף שהיינו בו קודם לכן ונסענו שעתיים לתצפית של שקיעה על המים. זה היה ממש מעצבן! הנסיעה הייתה ממש ארוכה, אבל בסוף היה ממש כיף! למרות הנסיעה הארוכה. למדתי מזה מסר חשוב מאוד:
“גם אם בהתחלה קשה צריך להמשיך וככה מצליחים!”.

*זו תמונה שצולמה בתצפית שנסענו אליה שעתיים.

הפתק שנעלם

הפתק שנעלם   “אביה!!!!!” צעקה אפרת ” למה את מגיעה עכשיו עוד רגע והיינו נוסעים! ” “סליחה” אמרה אביה. אפרת הייתה המורה של אביה ,