החברות הכי טובות

שילת גרה במושב שדה דוד, הסבים שלה היו ממקימי המושב והם עוסקים בחקלאות עד היום. גם הדודים של שילת חקלאים וגרים ליד הבית של הסבים במושב.

 שילת מכירה את המושב יותר טוב מכל אחד אחר, היא מטיילת כמעט בכל יום אחר הצהריים ורוכבת על אופניה. לשילת יש הרבה חברות וחברים במושב.

באחד הימים נכנסה למושב משאית הובלות, שילת שהייתה סקרנית המשיכה לנסוע אחרי המשאית, בכדי לראות מי הדיירים החדשים במושב. הרכב נסע באיטיות לכיוון ההרחבה –השכונה החדשה במושב. ועצר ליד מגרש המשחקים בבית מספר 59. מהרכב יצאו גברים גדולים ומהבית יצאו הדיירים החדשים שכנראה הגיעו לבית לפני כמה שעות ושמחו לראות שכל הציוד שלהם מגיע. שילת ראתה ילדה נחמדה עם משקפיים ושתי צמות. הילדה החביבה נופפה לה לשלום. שילת שהיא גם אמיצה ולא ביישנית ניגשה לדבר איתם ולהציג את עצמה בפניהם, לבסוף אמרה:  “נעים מאוד אני שילת” בין הבנות התפחה שיחת היכרות נעימה. בסיום המפגש אמרה  שילת: “אני אשמח לעזור לכם בכל מה שתרצו”  ופסעה חזרה לביתה.

לאט לאט שילת ונטלי הכירו זו את זו טוב יותר והפכו לחברות טובות. נטלי שמחה מאוד ששילת מכירה לה את כל חברותיה וגם צירפה אותה לפעולות במועדון היישובי ומסייעת לה בכל מה שהיא מבקשת.  ושילת שמחה על החברות החדשה שנרקמה ביניהן.

יום אחד החברות הטובות רבו בגלל ויכוח קטן, אך המריבה התפתחה והפכה להיות קשה יותר עדי כי הן הפסיקו לדבר ולשחק יחדיו. כל אחת התרחקה מהשנייה והתעסקה בענייניה, כדי לנסות ולהעלים את הכאב. אך לא לאורך זמן…  יום הולדתה של נטלי התקרבה והוריה של נטלי מאוד רצו לחגוג לה בחגיגה גדולה, במיוחד בגלל שזה היום הולדת הראשון שלה במושב החדש, כל החברות הוזמנו למסיבה חוץ משילת.

יעל, הייתה חברה ממש טובה של שתיהן, ממש כאב לה על הקשר המיוחד שהתנתק. היה עצוב לה בגלל המריבה והברוגז שלהן. לכן החליטה יעל שהיא חייבת להשלים בניהן. היא הלכה לשילת וסיפרה לה שנטלי ממש רוצה להזמין אותה ליום הולדתה אבל היא מתביישת לבקש סליחה ולהזמין אותה. היא גם הלכה לנטלי וסיפרה כי שילת ממש עצובה שהן לא מדברות אחת עם השנייה, והיא מתנצלת אבל מתביישת מידי בכדי לבוא ליום הולדתך ללא הזמנה.

יום ההולדת הגיע. המסיבה הייתה ממש גדולה. בלונים וקישוטים מלאו את הרחבה, אוכל טעים היה בשפע ואפילו מוזיקה שכולן אוהבות. הבנות שתו אכלו נהנו ורקדו אבל משהו היה חסר.

 

לפתע נישמע צלצול פעמון. אמא של נטלי פתחה את הדלת ושם עמדה שילת עם שקית מתנות גדולה.

נטלי הייתה מופתעת. היא כל כך שמחה! היא רצה וחיבקה את שילת, שגם היא החזירה לה בחיבוק גדול. כל הבנות מחאו כפיים והיה מאוד מרגש. שתי החברות ידעו שיש להם חברה מיוחדת שמי יודע איך היה הקשר שלהן בלעדיה… שתיהן נגשו ליעל וחיבקו אותה. עיניה של יעל נצצו ודמעות של התרגשות מלאו אותן.  הן זכו לחברה הכי הכי טובה בעולם. ומאז הן כבר לא רבו יותר, הן שמרו על הקשר וחזקו אותו. הן החברות הכי טובות.

 

מסר חינוכי :

השלום הוא הברכה הכי טובה וכל חבר וחברה צריכים להשכין שלום בין החברים, להוסיף אהבת חינם בעולם ולהאיר.

“היו מתלמידיו של אהרון אוהב שלום ורודף שלום”

הפתק שנעלם

הפתק שנעלם   “אביה!!!!!” צעקה אפרת ” למה את מגיעה עכשיו עוד רגע והיינו נוסעים! ” “סליחה” אמרה אביה. אפרת הייתה המורה של אביה ,

להמשך קריאה »