הג’ונגל הסוער

פעם בג’ונגל רחוק רחוק חיו אלפי חיות, בכל מיני גדלים וצבעים. אבל בעיה אחת הייתה, שאף חיה לא שתפה פעולה עם חיה אחרת. כל הזמן היו מריבות ואף פעם לא היה שם סדר. למשל, פעם אחת, הג’ירפה התרגזה על ההיפופוטם שהוא אוכל לה את כל העצים ואז היא גוועת ברעב.
פעם אחרת, הנקר אמר שהג’ירפה מפריעה לו באמצע ניקור העצים.  בתגובה, הג’ירפה מתרגזת עליו וכך זה נמשך ונמשך… יום אחד מלך האריות הכריז שבונים גשר ופתאום הקרנף אמר “אבל המלך… איזה גשר בונים? כי אם זה גשר מיתרים כמו בירושלים אז אני לא בעניין”. כל שאר החיות הנהנו והסכימו אתו. המלך השיב “אנחנו בונים גשר מיתרים, אבל לא רק גשר מיתרים אלא גם גשר מעץ. את כל הגשרים שאפשר לדמיין, אנחנו נבנה!” הדרור אמר ” אין סיכוי שנצליח. אני פורש!” הג’ירפה הסכימה עם הדרור. אחרי כמה שניות של שקט מוחלט, כולם הסכימו עם הדרור. המלך חשב מעט ואז הכריז: “נבנה גשר רק מעץ!” וכמו שאתם יכולים לנחש…הפיל התחיל להתלונן ולצעוק “אין סיכוי שנעשה גשר מעץ כי אולי אחד מאתנו רגיש לעץ?”. מרוב מריבות ורעש הגיעו ציידים ותפסו את כל החיות והעבירו אותם לכלובים בגן חיות.
אחר כך, הג’ירפה התלוננה על המלך שהכל באשמתו! והמלך ענה לה “לא נכון, הכל באשמתכם!”
אחרי זמן מה, חיה אחת בכלוב אמרה “אולי החיה הכי חזקה תפרוץ את הכלוב?” כל החיות הסכימו. כולם הסתכלו אחד על השני, הביטו בפיל, והפיל הביט בחיות. מלך החיות הכריז שהפיל הוא הכי חזק מכולם. כולם הסכימו עם המלך על ההכרזה הזאת. אחר כך כולם ספרו 3, 2, 1. והפיל פרץ את הכלוב שלו ואת הכלוב של מלך החיות, הכלוב של הקרנף וככה את כל הכלובים של שאר החיות. השומרים של גן החיות ראו את החיות חופשיות. הם רצו אל החיות וניסו לתפוס אותן אבל לא הצליחו לתפוס אף חיה, חוץ ממלך החיות. כל החיות הסתכלו על המלך ולא עשו כלום. המלך צווח וצרח ואף חיה לא באה לעזור לו. כולם רק המשיכו לברוח מהשומרים של גן החיות. רק חיה אחת נשארה וזו הייתה החיה הכי רגזנית בג’ונגל, הג’ירפה. הג’ירפה התחילה להכות בשומרים עם הראש שלה, וכל השומרים נפלו על הראש. הג’ירפה תפסה את מלך האריות ושחררה אותו מהשומרים. תוך מספר שעות, כל החיות הצליחו להגיע חזרה לג’ונגל.
פתאום, היה רעש מהשיחים… כל החיות סובבו את ראשם לעבר השיח, ומתוך השיח יצאה חיה עם רעמה ענקית, זנב לוויתן, צוואר של גירפה, חדק של פיל, רגליים של נשר ופנים של עיט .
כל החיות כל כך נבהלו ונעמדו מאחורי מלך האריות. החיה המסתורית פנתה אליהם:” אם אתם תמשיכו לריב, הג’ונגל שלכם יישאר בלי חיות ויתפוגג לרסיסים. אבל אם תכבדו ותעזרו אחד לשני, כמו שהג’ירפה הסתכנה ונשארה לעזור לאריה, רק כך תוכלו לחיות יחד”. כל החיות הסתכלו אחת על השנייה והבינו שהן טועות, הביעו חרטה והתחילו להגיד סליחה אחת לשנייה. רק נגלה לכם…החיה המסתורית היא אחד מהשומרים של גן החיות.

הפתק שנעלם

הפתק שנעלם   “אביה!!!!!” צעקה אפרת ” למה את מגיעה עכשיו עוד רגע והיינו נוסעים! ” “סליחה” אמרה אביה. אפרת הייתה המורה של אביה ,

להמשך קריאה »