דני בעולם הפלא

דני בעולם הפלא

פרק 1 – החלום של דני

דני הוא ילד חכם, יצירתי , ומאוד אוהב הרפתקאות, שגר בבית קרקע, רחוק מכולם, גר עם אבא ואמא שלו. דני בן 10 והחלום שלו להגיע למקום מופלא וקסום שאף אחד מעולם לא הגיע לשם. דני האמין שהחלום הזה יכול להתגשם שהוא עצמו יגיע לשם וזה היה חשוב לו. פעם אחת דני ניגש לאבא שלו ואמר: “אבא היום אני הולך להגשים את החלום שלי, היום אני מגיע לשם.” אבא ענה: “רק בתנאי אחד אני בא איתך .” דני לא חשב פעמיים והסכים, אך מהמטבח האמא שמעה ומיד צעקה: “גם אני באה איתכם! ” דני ומשפחתו יצאו ל מסע למציאת מקום מופלא וקסום שאף אחד מעולם לא הגיע לשם. דני גר באירופה לכן הוא קבע שנוסעים לדרום אמריקה. לאמא היו חששות לגבי מה שהולך לקרות, אך למרות החששות הם יצאו . למשפחה היה רכב קטן ל-5 אנשים, אי-אפשר היה לקחת יותר מדי דברים למסע. בדרום אמריקה יש יערות טרופיים ולשם הם רוצים להגיע.

פרק 2 – תחילת המסע

 בדרך על הגשר דני שם לב ליצור מוזר למטה בתהום, דני לא הבין מה זה, אבל הוא ראה שהוא מהיר וקופצני, דני ניסה לחקור את המקרה וניסה להיזכר אם הוא ראה משהו כזה לפני כן. דני חשב והוא לא ראה דבר כזה מעולם, דני החליט שבינתיים כדאי להתעלם. אחרי כמה דקות אבא אמר: “אני רואה באופק יער טרופי אולי נעצור?” המשפחה של דני יצאו מהרכב , לפניהם היו 3 שבילים: ימינה שמאלה וקדימה. דני בחר ימינה. בשביל הם ראו יצורים מופלאים, זחלים ציבעוניים, חיות בצבעים יפים ומרשימים, נופים שלא ראו מעולם, אך לא מצאו את מה שהם חיפשו . האמא קבעה שעוד מעט חוזרים, אבל הם היו כל כך שקועים בטיול שהם לא שמו לב לאן וכמה זמן הם הולכים, כשרצו לחזור הם הבינו שהם אבדו. דני הרגיש אשמה שהוא יצר את המצב הזה ושבגללו הם תקועים שמה , אבא ואמא עודדו אותו והסבירו לו למה הוא לא אשם, ושעכשו צריך לחפש את הרכב. הם חיפשו וחיפשו וירד החושך, והם עוד לא מצאו את הרכב, התחיל לרדת גשם ביער, היו עלים ענקיים ואיתם אפשר להינצל מהגשם, כל אחד לקח עלה והתקדם.

פרק 3 – ‘הדרידים’

המשפחה התקדמה וכעבור שעה הם מצאו יצור מהיר, קופצני, בצבע שחור דמוי אדם 2 עיניים, 2 רגליים ו-2 ידיים. המשפחה עקבו אחריו והוא הוביל אותם לשבט שלם של יצורים כאלה, המשפחה מיד מצאו מחבוא והתחבאו בו . הם מצאו מנהרה ובתוכה חריצים קטנים שמאפשרים לראות מה מתחולל בחוץ, כל אחד שם לב למשהו אחר, דני שם לב שהיצורים סועדים, להתחשב בעובדה שהוא היה רעב, אמא ראתה שליד היצורים נשקים ,היא פחדה, אבא ראה את היצורים פותחים חדר סודי מתחת לאדמה ומוציאים משם אוצרות. דני החליט לקרוא להם ‘דרידים’. כמה דקות אחרי זה דריד אחד עבר ליד המנהרה ולא שם לב אליהם, ואז בא עוד דריד והוא שם לב אלי הם הוא מיד הזעיק את כולם והם באו תפסו את המשפחה והחלו בחקירה, הם שאלו אותם מאיפה הם ומה הם עושים פה, הם ענו להם והם הבינו שהם לא מזיקים. הדרידים הושיבו אותם לאכול ודיברו , הדרידים התפלאו איך הם יודעים את השם שלהם ואז דריד אחד ציין שהדרידים הם שבט סודי ואף אחד לא צריך לדעת על קיומם. דני סיפר על החלום שלו ואמר שמחר עם עלות השחר הם יוצאים לחפש את הרכב.

 פרק 4 – שמו החדש של ריד

הגיע השחר והמשפחה יצאה משטח השבט והחלו בחיפושים, לפתע מאחורי עץ הם ראו דריד צעיר אחד, הוא החל לדבר:  “אני יכול להצטרף אליכם? אני עקבתי אחריכם כי כששמעתי מה אתם עושים כל כך התעניינתי ורציתי להצטרף אליכם. דני ענה כן בעוד הוריו מתלחששים. הם המשיכו וכעבור שעות ארוכות של חיפושים המשפחה והדריד מצאו את הרכב. דני שמח מאוד אז הוא החליט לקרוא לדריד ריד. ריד אהב את השם החדש שלו אבל כמה רגעים אחרי זה הם ראו יצור ענק בא ורומס את הרכב.  המשפחה הייתה מאוד מתוסכלת, האבא שאל את ריד אם יש משהו שיכול לעזור ריד ענה: “כן .” ריד החל לספר שבדרום היער חיים יצורים קסומים שיכולים להגשים משאלות, ריד הוסיף שהוא יודע איך להגיע לשם, הם יצאו ואחרי זמן מה נגמר האוכל. האבא ניזכר שהדרידים הביאו להם מעט מהאוצרות שלהם 10 מטבעות זהב, ריד אמר שיש ליד חנות אוכל הם קנו אוכל והמשיכו, כעבור כמה שעות הליכה הם הגיעו .

פרק 5 – “הפליפרים

דני ראה יצור אחד, ריד הסביר שקוראים ליצורים האלה “פליפרים”. הם ניגשו לפליפר אחד ו ביקשו שהוא יגשים להם משאלה , הוא ענה להם אנחנו כרגע לא יכולים להגשים משאלות כי ה”גונזילה”  לקח לנו את הכוח ורק אם יהרגו אותו נקבל אותו בחזרה, דני שאל: “מה זה גונזילה? ” הוא הסביר: “גונזילה זה מפלץ ענקי שרומס כל מה שעובר בדרכו”, דני אמר שזה מה שרמס להם את הרכב.  הפליפר אמר שמחר הם יוצאים  למתקפה נגדו ושאם הם יצטרפו ללוחמה הם י קבלו 2 משאלות )בדרך כלל כל אחד מקבל משאלה אחת( הם עשו עיסקה.

פרק 6 – הקרב הגדול

השחר עלה הפליפרים, המשפחה וריד יצאו לחיפושים אחר גונזילה, כעבור שעתיים הם ראו אותו צועד ורומס דברים בין העצים. המשפחה, ריד והפליפרים היו חמושים, האמא של דני הוציאה מהתיק שהם קיבלו מהפליפרים את הנשק הקסום שאמא דרידית אחת הביאה לה, זו חרב עוצמתית מאד וקסומה,  דני ממש רצה אותה אז היא נתנה לו להילחם איתה. הקרב החל הפליפרים ירו חצים לכיוון גונזילה, אבל אז גונזילה בא אלי הם ופצע חלק מהם. בגלל שהוא היה קרוב דני רץ אליו עם החרב אחוזה בידו והכה בו ברגל. גונזילה התמוטט, הוא לא יכו ל ללכת כולם מיד יצאו בסערה על גונזילה. הוא גסס אבל אז דני בא לגונזילה ודקר אותו בלב.

פרק 7 – המשאלה

כולם הריעו ואז ראש השבט בא למשפחה של דני ואמר: “בקשו משאלה.” דני כמובן ביקש להגיע למקום מופלא וקסום שאף אחד מעולם לא הגיע לשם. אמא ואבא כמובן בי קשו רכב חדש. הפליפרים עמדו להגשים את המשאלות דני המשפחה וגם ריד התרגשו מאוד. בום! דני משפחתו וריד כבר לא שם אלא הם בעולם מופלא, מלא בקסם, עם יצורים קסומים ומופלאים, נהרות זורמים, נופים מרהיבים ושקט ושלווה.

הפתק שנעלם

הפתק שנעלם   “אביה!!!!!” צעקה אפרת ” למה את מגיעה עכשיו עוד רגע והיינו נוסעים! ” “סליחה” אמרה אביה. אפרת הייתה המורה של אביה ,

להמשך קריאה »