דוד ויער המשאלות

בס”ד

הסופרים הצעירים כיתה ב’.

דוד ויער המשאלות.

שם: אלרואי גרמה

היו היה פעם לפני שנים רבות ילד ששמו היה דוד, דוד הוא חי בן משפחה עניה וצנועה שחיה לה בתוך כפר קטן וליד הכפר היה יער ושמו היה “יער המשאלות”, הדבר המיוחד שיש ביער הוא שבכל יום שישי בחודש כשמישהו נכנס אל היער הוא יכול לבקש משאלה אחת והיא תתגשם אך הדרך סלולה במכשולים רבים.

ולדוד היה רעיון שביום שישי הקרוב הוא ילך אל היער ובמשאלתו הראשונה הוא יבקש להיות עשיר מאוד כדי שלמשפחתו לא יחסר דבר וגם שיוכל לעזור לעניים, לתרום להם בגדים ומצרכים לכבוד שבתות וחגים. והנה היום הגיע ודוד קם מוקדם בבוקר הכין לו צידה לדרך (מים, פט לחם קטנה וחרב שילחם בסכנות העורבות ביער) ונכנס פנימה.

דוד הולך רק כמה דקות ולפתע רואה כלבלב קטן ופצוע בלי לחשוב פעמיים דוד עוזר לו לוקח אותו על גבו.

פתאום נתקל דוד בסכנה הוא שומע רעשים מן השיחים מעין נהמה כזאת אהה! וקופץ עליו דוב גריזלי ענק דוד נלחם בכל הכוח ומצליח להבריח את הדוב אך הוא נפצע בידיו וברגליו דוד ממשיך אל תוך היער בקושי רב ולפתע מלאך יורד מן השמיים דמוי נער אשר עוזר לו להתקדם וללכת דוד כבר עבר חצי דרך אך השעה כבר מאוחרת ודוד צריך לישון המלאך עוזר לו להקים הואל קטן ושם הוא בילה את הלילה.

בבוקר כאשר דוד קם משנתו כשהוא אינו רואה את הנער ואינו מתקשה ללכת “זהו נס” אמר דוד והודה לה’.

דוד מתקדם ביער ולפתע חמישה דובים מתנפלים עליו אבל דוד, דוד יודע שה’ איתו ויעזור לו אז דוד נלחם נגד הדובים ויצא ללא פגע והמשיך בדרכו…

כאשר הגיע למקום בוא נמצאת המשאלה דוד נזכר כי זה הוא יום שבת ואינו יכול לבקש כסף מכיוון שאסור לגעת בכסף בשבת אז דוד פשוט הודה לה’ על הניסים שעשה לו וביקש המשאלה שלי היא שאני ומשפחתי נהיה מאושרים ובריאים.

וכך היה דוד חזר הביתה עם הכלב והחליט לאמץ אותו מפני שהוא נקשר אליו והם בילו בכיף כמה שנים.

ואחרי כמה שנים ה’ זכר שדוד עזר לכלבלב ולא חילל שבת למרות הפיתוי אז הוא הביא לו ולמשפחתו פרנסה טובה אושר ושמחה והם חיו יחד בשמחה גדולה עד עצם היום הזה.

הפתק שנעלם

הפתק שנעלם   “אביה!!!!!” צעקה אפרת ” למה את מגיעה עכשיו עוד רגע והיינו נוסעים! ” “סליחה” אמרה אביה. אפרת הייתה המורה של אביה ,

להמשך קריאה »