גיא והרגל השבורה

גיא והרגל השבורה – עדי קוט

 

היה היה פעם ילד שקראו לו גיא הוא היה בן 11 והוא גר באודים שזה מושב בשרון. גיא גר עם אמו

עקב פטירת אביו כשהיה בן 6. יש לו שני אחים, בן 7 ואחות בת 9 שמפחידה אנשים כל הזמן. אמו מתקשה מאוד בגידולם.

. בוקר אחד גיא הלך לבית הספר ובדיוק אז החזירו את המבחנים באנגלית.

גיא קיבל את הציון הכי גבוה , בכיתה הוא קיבל 100.  זה ציון מעולה! בהפסקה יצא גיא לשחק כדורגל

עם חבריו ובאותו הזמן חשב מה אמו תגיד על המבחן כשהיא תראה את ציונו הנהדר , הוא ממש נהנה לשחק

כדורגל ובזכותו ניצחה קבוצתו!

בינתיים עבר עליו יום כיף. הוא חשב לעצמו אם יוכל להזמין את דני או את יצחק אליו הביתה אחר הצהריים.

בשיעורים הבאים גיא השתעמם (כרגיל😊). כשחזר מבית הספר שאל את אמו אם יוכל להזמין את 

דני או את יצחק אמו אמרה שיוכל להזמין את שניהם. גיא שמח מאוד והעניק לאמו חיבוק ענק. כשדני ויצחק הגיעו , הציע דני לשחק בכדורגל ויצחק וגיא רצו גם. צעדו שלושת החברים למגרש הכדורגל הקרוב. גיא נבחר להיות השוער כיוון שהיה שוער יוצא מן הכלל. המשחק התנהל לגמרי רגיל, אך שבסוף המשחק ניסה גיא לעצור כדור  ונפל על הרצפה והתחיל לבכות . רץ יצחק לקרוא לאמו של גיא ולספר לה מה קרה. אמו של גיא נלחצה מאוד, עזבה את כל ענייניה ורצה למגרש הכדורגל. כבר בדרכה לשם מיהרה להזמין אמבולנס .

כשהגיע האמבולנס פינו החובשים את גיא לבית החולים. שם עשו לו המון בדיקות כדי לבדוק את עוצמת החבלה, בסופן של הבדיקות הודיעו לאמו שלגיא נשברה הרגל  ועליו להיות עם גבס בזמן הקרוב.

יום למחרת גיא למרות כאבו הלך לבית הספר וכל חבריו ביקשו לחתום ולצייר על הגבס. גיא הסכים ושמח והילדים ציירו כדורגל ושחקנים מפורסמים שגיא העריץ .  הציורים עודדו את מצב רוחו של גיא ושיפרו את תחושתו. בסוף הלימודים אמו הגיעה לאסוף אותו עם רכבה מבית הספר. אחר הצהריים היה לו חוג כדורגל אבל הוא לא יכל לשחק כיוון שהורו הרופאים להפסיק עם כל פעילות גופנית. אמו הציעה לו ללכת להסתכל על המשחק על מנת שלא יישאר בבית ויסתובב בתחושת עצבות . גיא נענה להסכמתה והלך לצפות במשחק. כשהגיע  המאמן שאל אותו מה קרה לו , ענה לו גיא שנפצע במהלך משחק כדורגל עם חבריו . בסיומו של המשחק התכנסו כל השחקנים ואז ביקש המאמן שקט והודיע שבקרוב תהיה תחרות נגד קבוצות אחרות ממגוון מקומות ושהוא חייב לצורך זה שוער ויתקיימו מבחנים כעת לתפקיד השוער. גיא נמלא שמחה  כיוון שידע שהוא שוער מעולה, אך לפתע נזכר שרגלו השבורה תמנע ממנו את ההשתתפות בטורניר. חשב גיא מה יעשה ושאל את המאמן מתי יתקיים הטורניר, ענה לו המאמן שבעוד שבועיים בדיוק יתקיים הטורניר ועליהם להתחיל להתאמן אליו כעת . כשהגיע יום הטורניר, הסתכל  גיא בעצב על המשחק וחשב בינו לבין עצמו כמה חבל שהוא אינו יכול לקחת חלק בו.  ראה גיא שנותרו 5 דקות למשחק, והקבוצה השנייה הובילה על קבוצתו בשני שערים. גיא חשב האם יוכל ולהציל את המצב. מתוך הקהל התפרץ אל המגרש, חטף את הכדור מחלוץ הקבוצה היריבה. ובמשך דקה אחת הבקיע שלושה שערים בצורה בלתי יאומנת!

הפתק שנעלם

הפתק שנעלם   “אביה!!!!!” צעקה אפרת ” למה את מגיעה עכשיו עוד רגע והיינו נוסעים! ” “סליחה” אמרה אביה. אפרת הייתה המורה של אביה ,

להמשך קריאה »