בית העץ החדש

ביום קיצי אחד מיה קמה מהשינה והתארגנה לבית הספר היא צחצחה שיניים, התלבשה, הכינה מערכת, אכלה ארוחת בוקר ולפני שיצאה לבית הספר אימא שלה עצרה אותה ואמרה לה “עוד שבוע כנראה שנעבור דירה  לצפון.”

אז מיה שאלה “למה?” ואימא שלה אמרה שכשהיא תחזור מבית הספר היא תסביר.

אז מיה יצאה לבית הספר ולמדה חשבון שפה משנה מדעים בהפסקות היא שיחקה בתופסת ושחזרה הביתה מיום הלימודים היא חזרה עם חברתה .

לחברתה קוראים טלי הם החברות הכי טובות והם גם שכנות אז הן הולכות ביחד הביתה.

שהם הלכו הביתה מיה הלכה מהר כי רצתה לדעת למה הם עוברים דירה וטלי שמה לב שמיה ממהרת אז היא שאלה אותה למה את ממהרת. מה קרה?

ומי ענתה לה שהיא הולכת לעבור דירה והיא לא תהיה בבית ספר וטלי שאלה “למה?” ומיה ענתה שהיא לא יודעת וכשחזרה הביתה שאלה את אימה למה הם עוזבים ואימה אמרה לה שהיא עוברת לעבוד בצפון.

ולא תוכל להישאר בבית .

תצטרך לעבור דירה לצפון ,מיה הייתה עצובה כל היום וכעבור חודש מיה הייתה צריכה לארוז  מזוודות כי היא צריכה לעבור דירה.

אבל לפני שהלכה ישבה בתוך בית העץ שלה שאבא שלה בנה לה שנה שעברה ישבה שם והייתה עצובה ואז היא חשבה על זה שלא יהיה לה את בית העץ שלה והייתה עוד יותר עצובה .

אז כעבור שבוע מיה קמה מוקדם בבוקר[6:00] כדי להתארגן לנסיעה לצפון אבל לפני זה היא עברה בבית להגיד להם שלום.

ואז התחילה הנסיעה לצפון. מיה כל הדרך הייתה מודאגת שלא יהיה לה את בית העץ שלה.

למיה הייתה אחות קטנה ,תינוקת שקוראים לה ענת. באמצע הנסיעה אימא של מיה ביקשה ממנה לדאוג לענת בזמן הנסיעה ולא לדאוג רק לבית העץ הישן שלה ומיה הבינה שדברים באים והולכים ואין מה לעשות, והתחילה לדאוג לאחותה הקטנה.

נתנה לה מוצץ שהיא בכתה, האכילה אותה ונתנה תחושה שמישהו דואג לה[ עשתה לה הרגשה טובה בלב].

כשהגיעו לדירה בצפון הכירו שם שכנים טובים שעזרו להם ונתנו להם חום ואהבה .

אבל עד שכל זה קרה כבר הגיעה הלילה אז מיה, ענת ,אימא ואבא הלכו לישון בדירה החדשה ובחדרים החדשים שלהם.

למחרת בבוקר מיה קמה בבוקר וראתה את אימא ואבא שלה והם אמרו לה לכי לחצר מחכה לך שם משהו שאת מאוד אוהבת, מיה התרגשה היא חשבה שאולי הם קנו לה שקית ממתקים או שמלה חדשה אבל לא היא פתחה את דלת החצר ובחצר גדל עץ ועל העץ היה בית ,סולם ומגלשה כדי לרדת מבית העץ מיה שמחה ממש היא אמרה שזה בית עץ הכי יפה שהיא ראתה בחיים שלה ושזה יותר טוב מהקודם .

מאוחר יותר מיה התארגנה לבית הספר החדש וגם בבית הספר הייתה לה הפתעה הבת דודה האהובה עליה איתה בבית הספר ובכיתה  ומיה כל כך התרגשה שיהיה לה עם מי לשבת ושיהיה לה עם מי לשחק בהפסקות .

לבת דודה קוראים שרית , מיה הזמינה את שרית אליה הביתה ולמחרת שרית באמת הגיע לבית של מיה והיא ראתה את בית העץ שלה והן שיחקו שם [בבית העץ ] והיה להן כיף ביחד, הן גם עשו ביחד שיעורים וההורים של מיה בדקו את השיעורים וראו ששרית ומיה מאוד חכמות הכול אצלן נכון .

הגיע הערב ושרית הייתה צריכה ללכת אבל היה חושך בחוץ והיה קר אז מיה ליוותה את שרית הביתה ואז שבה לביתה.

מיה אכלה ארוחת ערב ואז הלכה לישון , למחרת בבוקר היה שביתת מורים ומיה הייתה צריכה ללכת לבית ספר רק ב10:00 בבוקר אז עד שהיה בית ספר מיה ישבה בבית העץ החדש והיפה שלה.

וכשהיה בית ספר מיה שיחקה עם בת הדודה שלה שרית והיה להן ממש כיף ביחד.

הפתק שנעלם

הפתק שנעלם   “אביה!!!!!” צעקה אפרת ” למה את מגיעה עכשיו עוד רגע והיינו נוסעים! ” “סליחה” אמרה אביה. אפרת הייתה המורה של אביה ,

להמשך קריאה »