אני וחברים שלי

 

אני וחברים שלי

הדר ויינשטיין, כיתה ג’1

 

 

יש לי חברה ושמה: זואי, ויש לי עוד שני חברים, אחד: נעם והשני: יואב. אנחנו לומדים באותו בית – ספר. זואי ואני באותה כיתה, כיתה ג’1, נעם בכיתה ה’2 ויואב בכיתה ד’1. היום כולנו הולכים לזואי, יש לה בית ענק.

אני כל כך מתרגשת, אנחנו מתכננות ביחד בהפסקות מה נעשה בבית שלה וכותבות את התכנונים על דף טיוטה. היום זה היום הכי משעמם. המערכת היא: תורה, מדעים, הפסקת  אוכל, הפסקת משחק, חשבון, עברית, גאומטריה, הפסקת אוכל, הפסקת משחק, רובוטיקה.

טוב, רובוטיקה זה קצת כיף אבל כל השאר גרוע. דרך אגב אני מעולה בחשבון תנו לי תרגיל אני פותרת את זה תוך שניה, למשל: . יואב אומר שאני לא הכי טובה כי כולם יודעים לפתור את התרגיל הזה. טוב, אז מה דעתכם על:  ?

טוב אז כל היום עבר כמו שחילזון הולך מראובן 3 עד ראובן 5 וזה בטח לוקח שבועיים לחילזון. בסוף הלימודים יואב ונעם חיכו לנו בשער וכולנו הלכנו לבית של זואי. בהתחלה עשינו “תצוגת אופנה” וממש נהננו אבל ראינו שהבנים די משתעממים, ואז נזכרנו בשיעורי בית.

כל אחד עשה לבד, חוץ ממני וזואי שעשינו ביחד ואז נתקלנו בשאלה 3: ‘מה זה חברות?’ לא ידענו מה לכתוב. שאלנו את הבנים וגם הם לא ידעו את התשובה. כולנו ישבנו וחשבנו ביחד מה זה חברות, המורה שלנו לא דיברה איתנו על זה היא רק אמרה איזה שאלות צריך לעשות לשיעורי בית. ואז זואי אמרה: “עוד מעט נמשיך, עכשיו נמשיך לשחק”.

המשכנו לשחק מחבואים, תופסת ומשחקי קופסא ואז נעם הסתכל על השעון ואמר: “כדאי שיואב ואני נזוז”. “אני ישנה כאן” אמרתי. “מה?” שאלו יואב ונעם שכמעט פתח את הדלת. “כן!, אני כזה מתרגשת נכון זואי?” “נכון!!” אמרה זואי “זה כזה מרגש! תצטרפו גם אתם!” “נעשה לילה לבן ביחד!” אמרו כולם ביחד, וזה מה שהחלטנו. נעם ויואב הלכו להתארגן.

אני וזואי המשכנו לשחק. כשגמרנו הסתכלתי על השעון ואמרתי “השעה: 10:30 הם עוד שניה יגיעו כדאי שנלבש פיג’מה מהר”. שתינו רצנו להתלבש, בול כשסיימנו שמענו מלא דפיקות בדלת. “הם הגיעו אוי זה כזה מרגש!” פתחנו את הדלת ונעם ויואב חיכו לנו.

כולם התאספו בחדר השינה ואני הבאתי לכולם דף שעליו כתוב:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                       

“אה! נכון! שאלות (שלוש) ארבע וחמש! אוי לא זה לא טוב! אנחנו לא נספיק!” אמרה זואי. “יש לי רעיון” אמרתי, “נענה עליהם עכשיו ואז נתחיל את הלילה הלבן שלנו. מה דעתכם שנעשה במחברת ענן או שמש ובתוך נכתוב: ‘חברות’, נעשה חצים ונכתוב מה זה אומר ואז נדע.” “יופי! כל הכבוד! יש!” אמרו כולם. ישבנו וחשבנו יחד.

זואי אמרה “אני יודעת מה זה חברות- אל תסתכל על הקנקן אלא על מה שבתוכו. זה כמו אל תסתכל על הבחוץ שלו איך הוא נראה, אלא על הבפנים שלו כמה הוא טוב ואיך הוא מתנהג.” “נכון!” אמרו כולם וכולנו כתבנו במחברת. “אהבה בין אדם לאדם!” קרא יואב, וכולנו עוד פעם כתבנו במחברת. כל כך נהננו מהרגע שגילינו את זה. לבסוף המחברות שלנו היו מפוצצות, זה היה כיף כל כך.

כשגמרנו לענות שאלתי “אז נתחיל?” “כן!!!!” אמרו כולם, “יאללה!”. “מה ראשון ברשימה?” שאלתי. “סרט ופופקורן!! יש!!” ענתה זואי. היה כיף כל כך, הלכנו לסלון וסיפרנו בדיחות והמשכנו לפי הרשימה. לילה טוב!!

 

 

הפתק שנעלם

הפתק שנעלם   “אביה!!!!!” צעקה אפרת ” למה את מגיעה עכשיו עוד רגע והיינו נוסעים! ” “סליחה” אמרה אביה. אפרת הייתה המורה של אביה ,

להמשך קריאה »