הילדים בשכונה הקטנה

 

 

הקדמה. שלום, היום אני אספר לכם מה יכול לצאת משני ילדים בני 14 שנפרדו מחבריהם.                                                          פרק. 1. היו היה פעם מחנה ולמחנה קראו “איקס”. במחנה היו רק 10 ילדים בני נוער. בטח אתם שואלים למה דווקא “איקס” ולמה לא מחנה “האלמוגים” כמו בבובספוג או משהו דומה…  אז קוראים לו “איקס” בגלל שהאנשים במחנה אף פעם לא ויתרו ותמיד הצליחו לפתור כל תעלומה, חידה ושאלה. אפילו חידות שהיו שטענו שהן בלתי אפשריות לפתרון. ילדי המחנה היו כל כך טובים בפתרון חידות עד שהם היו מפורסמים בכל הארץ.                                                                                                                                                                                                                                                                                פרק. 2.  עד שיום אחד – נשרפו לאחד מאנשי הישוב הבית והאוטו. כמובן שילדי מחנה “איקס” נכנסו לפעולה וניסו לחקור יום ולילה מה גרם לשריפה. הם לא מצאו רמז או סימן למה שגרם לשריפה, עברו עוד יום ולילה ועוד יום ולילה עד שעברו חודשיים. חברי מחנה “איקס” חיפשו קשר בין השריפה של האוטו לשריפה של הבית. לאחר זמן רב בו לא נמצא פתרון לתעלומה, המחנה התפרק כי אף אחד לא מצא אפילו לא רמז אחד קטן למי היה זה שגרם לשריפה של הבית שלי האוטו. מכל מחנה “איקס” נותרו רק שני ילדים מתוך עשרת הילדים בגלל שלא נמצא פתרון לתעלומה, שמם היה – שהם ושליו. שהם ושליו לא עצרו אפילו לא לשניה, ופעלו במלוא המרץ לפתור את החידה. בשלב מסוים גם הם לא הבינו איך זה יכול להיות שלאותו אדם נשרף גם הביתה וגם האוטו והם כבר כמעט התייאשו ולא יכלו להמשיך לבד לפתור את החידה.  

פרק. 3.  אז מה שהם ושליו החליטו לעשות? לא היה להם את שחר, אדם ועוד חברים נוספים.                                                                                                                   אז כיוון שלא היה להם אף אחד, הם לא ידעו מה לעשות הם חשבו וחשבו עד ששהם מצא רעיון מבריק. לא לפני שכל אחד מצא המון רעיונות, אך אף אחד מהרעיונות לא היה טוב ולא פורץ דרך.  הם חיפשו עוד אנשים מבריקים וטובים למשימות חידה וקבעו שהאנשים המתאימים צריכים להיות טובים במשימות ולא מוותרים גם כשנכשלים. כיצד ישיגו אנשים כאלו? האם הם בכלל בגיל ארבע עשר? זה נשמע קצת מוזר או אפילו מאוד מוזר. מה ההורים שלהם בכלל יודעים על זה? אין להם בית ספר? איך הם הכירו אחד את השני או אחת את השניה או אחת את השני או אחד את השניה או בקיצור העניין ברור…                                                                                                                                           פרק. 4. אז שוהם מצא רעיון, שהם יבחנו ילדים לפי הגיל ולפי ההתנהגות שלהם וככה יגייסו אנשים חדשים עם רעיונות משופרים לפתרון בעיות ותעלומות, הילדים שגוייסו למשימה היו ילדים מופנמים שקטים וחשדנים מאוד. שליו חיפש מישהו כמוהו שלא היה מתפשר. הוא היה עקשן מאוד, מהסיבה הזאת הוא לא ויתר גם אם היה נותר לבדו! הוא ירש את העקשנות והחוכמה מאבא שלו שהיה חביב אך כולם קראו לו נודניק, כשהיה קטן כי כל דבר הוא היה שואל וחוקר.

פרק. 5.  עבודות גיוס הצוות הייתה קשה, ולבסוף הם הצליחו לגייס 4 ילדים חדשים. הילדים היו חכמים, פיקחים, מופנמים וכמעט שלא מדברים עם אחרים. אך ההפתעה הייתה ילד צעיר בגיל 9, ילד מוזר ושקט שהעלה השערה כי מי שגרם לשריפת הבית היה אדם אחד בעוד מי שגרם לשריפת האוטו היה אחד אחר לגמרי. בתחילה, חשבו שהם ושליו כי הילד הצעיר מדבר שטויות, אך כשבדקו היטב גילו כי הוא צודק, האוטו נשרף כי המנוע שלו היה חם מאוד ובעליו שכחו לכבות את הרכב ביום חם מאוד ואילו הבית נשרף כי האישה שכחה לסגור את הגז וביתה התפוצץ. בכך נפתרה התעלומה.

הפתק שנעלם

הפתק שנעלם   “אביה!!!!!” צעקה אפרת ” למה את מגיעה עכשיו עוד רגע והיינו נוסעים! ” “סליחה” אמרה אביה. אפרת הייתה המורה של אביה ,

להמשך קריאה »