ג’ולי היתה בחורה בת עשרים. היא גרה לבד.
יום אחד היא מצאה כלב בתוך קופסא. בקופסא היה שלט: “מי רוצה בבקשה לקחת את הכלב?
אנחנו לא רוצים אותו!!”.
הכלב היה הכי חמוד בעולם וג’ולי לקחה אותו.
הכלב ג’ק היה החבר הכי טוב של ג’ולי והיא ממש אהבה אותו. היה משהו מוזר בו, אבל היא עדיין
ממש אהבה אותו. ג’ק היה לבד בבית וחשב על ג’ולי: “יש משהו מוזר בג’ולי. אולי גם היא חושבת
שיש משהו מוזר בי? מה יקרה אם היא תדע שאני מדבר??”
אחרי כמה שעות…
“לילה טוב, ג’ק” אמרה ג’ולי.
במיטה היא התקשרה לאמא שלה.
“שלום אמא”
“הי ג’ולי, מה שלומך?, מה עם ג’ק?”
“אמא, יש משהו קצת מוזר בג’ק. אני ממש מרגישה את זה.”
“את זוכרת שביום ההולדת שלך , כשהיית בת ….11”
השיחה נפסקה, נגמרה הסוללה.
ג’ולי נסתה לזכור את יום ההולדת שלה. ממש מהר זה חזר אליה…
“אמא, אני ממש רוצה כלב – אין לי חברים , אני רק רוצה כלב”
“אני לא יודעת אם אנחנו מוכנים לכלב” ענתה אמא.
“אוווווווווווווווף!!!!!!!!”
ג’ולי כל כך רצתה כלב.
יום ההולדת ה11- הגיע. אמא דפקה בדלת עם קופסא בידיים. יום הולדת שמח, ג’ולי!”.
היא ראתה כובע קטן מציץ על….. ראש של כלב.
“ווואווו, מה?? איך??”
היא נסתה לדבר אבל לא יכלה, היא היתה מידי מרוגשת. “איך את רוצה לקרוא לו?” שאלו כולם.
ג’ק.
היא הוציאה וחיבקה אותו. הוא היה הכלב הכי חמוד שהיא ראתה. היא ממש שמחה!!
” ג’ולי האוטובוס כבר מגיע , תקומי” שמעה את אמא.
ג’ולי קמה והתארגנה. לקחה את התיק והתחילה ללכת. פתאום היא ראתה את ג’ק עומד ליד
הדלת ומנסה ללכת איתה.
“אני לא יכולה לקחת אותך לבית הספר…” ג’ק התחיל ליילל. ג’ולי לא יכלה להשאיר אותו. היא
הכניסה אותו לתיק והלכה…
בבית הספר:
“…אז שיעורי הבית היום עמודים …39 רגע, מה זה היה?”
המורה שמעה את ג’ק שהיה בתיק של ג’ולי.
” אהה , שום דבר. אפשר ללכת לשירותים בבקשה?”
ג’ולי הסתירה את ג’ק עם הסוודר שלה ורצה החוצה…
“ג’ק, אתה צריך להיות בשקט!!!”
ג’ולי חזרה לכיתה ושמה אותו בתיק.
“רק רגע ” אמרה המורה כשראתה את הראש של ג’ק מציץ. גם ג’ולי ראתה אותו. היא היתה
בהלם…
“ג’ולי, מה זה בתיק שלך?”
“אמ….”
המנהלת דיברה עם ההורים.
“למה ניסית לצאת מהתיק שלי?” שאלה ג’ולי את ג’ק.
הוא הלך אליה וחיבק אותה. ” יש לי משהו להגיד לך…” ג’ולי קפצה. מי זה היה??
“זה אני , ג’ק. אני מדבר. זה הסוד שלי”.
“זה חלום ? ג’ק אתה דיברת??”
“כן אני מדבר, זה הסוד שלי”
אחרי כמה שבועות ההורים של ג’ולי העבירו את ג’ק למשפחה אחרת.
” היה משהו כל כך מיוחד בינינו. למה עשיתם את זה??”
ג’ולי בכתה כל הלילה.
ג’ולי התעוררה מהזכרונות…
יכול להיות שהכלב שיש לי עכשיו זה באמת הוא?? היא שאלה את עצמה ורצה לג’ק.
“ג’ק , אני יודעת את הסוד שלך. אתה מדבר!”
“איך את יודעת? רגע, את ג’ולי? הילדה שהביאה אותי לבית הספר?”
הוא סיפר לה כמה שהוא זכר אותה כל השנים והתגעגע…הם התחבקו.
כל הלילה חיבקה ג’ולי את ג’ק . היא כל כך שמחה שהיא שוב עם החבר הכי טוב שלה!!!