הניצחון של נגה

פעם הייתה ילדה בשם נגה

נגה היא ילדה בת 8 בכיתה ג היא כל הפסקה היתה לבד

כשהיא נולדה היא נולדה עם בעיה שהיא נולדה הרופאים אמרו יש לה בעיה בשמיעה אתם יכולים לוותר על השמיעה של נגה

וההורים לא ויתרו

ואז עברו כמה שנים ונגה היתה בת 6 ואז המציאו מכשירי שמיעה ואז נגה קנתה ומאז היא שומעת ואז עבר עוד 2 שנים ונגה היתה בת 8 ועלתה לכיתה ג והיה לה קשה כי אף אחד לא רצה להיות איתה בגלל המכשירים ואז אחרי כמה חודשים שהיא היתה לבד

ואז פתום באות עליה כמה בנות ואז רואות אותה לבד בנדנדה ואז הבנות באות אליה ושואלות אותה היי רוצה לשחק איתנו ואז נגה אומרת אבל למה שהתאם תרצו לשחק איתי אף אחד לא אז למה שאתן כן ואז הבנות אומרות כי אנחנו לא האוהבות להשאיר בנות לבד זה לא יפה גם אם יש לה בעיה או שלא סמים לב עליה מכל מני סיבות לא משנה ממה זה לא יפה ואז הבנות אומרות אז את רוצה לשחק איתנו ואז נגה אומרת כן בטח ומאז הם החברות הכי טובות ועכשיו מגעים למסר המסר הוא לא להשאיר בנות לבד מכל סיבה זה יכול להוביל למקומות לא טובים זהו זה המסר מקווה שאהבתם

הפתק שנעלם

הפתק שנעלם   “אביה!!!!!” צעקה אפרת ” למה את מגיעה עכשיו עוד רגע והיינו נוסעים! ” “סליחה” אמרה אביה. אפרת הייתה המורה של אביה ,

להמשך קריאה »