ליה והכלב מצילים את העולם

היו הייתה ילדה ושמה ליה.

 החלום של ליה  הוא  להיות גיבורה ולהציל את העולם .

כולם אהבו אותה השכנים, המשפחה,  החברים כולם אמרו לה “יש לך חן “.

 

ליה הייתה ילדה שאהבה לתרום מעצמה לאחרים , אהבה להתנדב , לעזור ולתרום  ועשתה כל דבר שרק יעזור לעולם.

ליה  מאוד רצתה להגשים את החלום שלה אך לא הייתה לה אפשרות כי היא הייתה צעירה מידי ובגלל זאת היא היתה מאד עצובה.

 

כדי להפיג את מצב הרוח שלה היא מאד רצתה כלב חמוד כדי שתוכל ללטף ולשחק איתו .

היא פנתה לאמא שלה ואמרה לה “אמא אפשר כלב אני מאד רוצה זה ממש ישפר לי את המצב רוח שלי ויעודד אותי.

ואכן  אמא שלה  הסכימה ואמרה לה “כן” .

 

השמחה של ליה היתה גדולה מאד וכבר למחרת ההורים שלה  נסעו לאימוץ כלבים  כדי לאמץ לליה כלב.

המוכר הראה להורים של ליה כלב ממש נחמד ואמא החליטה שהוא יתאים מאד לליה ושאלה את המוכר איך קוראים לכלב הזה? המוכר אמר לה  אתם יכולים לקרוא לו איך שאתם רוצים ,הוא היגיע אלינו ממש אתמול והוא  חדש אצלינו

 

הם החליטו לאמץ את הכלב וכעבור שעה הכלב היה כבר בדרך לבית של ליה.

כשליה קיבלה את הכלב היא היתה מאושרת כל כך ושמחה מאד על כך.

 

אמא שאלה אז איך תרצי לקרוא לו ? כי עדין אין לו שם.

וליה אמרה אני אקרא לו גוני זה יהיה השם שלו מעכשיו, אני ממש אוהבת את השם הזה.

 

כעבור שבוע ליה פנתה לאמא ואמרה לה אמא! תודה רבה! אני מאוד מעריכה את זה! איזה כיף לדעת שאימצתי כלב ועכשיו אני יכולה לתת לו בית חםJ”

 כעבור כמה שבועת ליה הוציאה את גוני לטיול, כשלפתע  ליה ראתה תיבה שונה ומוזרה , על הדשא היא פתחה אותה וראתה  שם גלימה ובגדים מיוחדים , היא לבשה  את הגלימה ואז היא הרגישה כוח  מיוחד כח על , היא אמרה לגוני “אתה רוצה לצאת איתי להרפתקה”? גוני קשקש בזנבו ונבח הב הב כאות לכך שהוא מסכים לצאת להרפתקה עם ליה.

הם היגיעו ליער גדול ומפחיד וביער היה  קוסם רע שכל בן אדם שנכנס ליער היה מת!!

למרות שהם פחדו מאד, הם בכל זאת נכנסו אל היער המפחיד.

הקוסם הרע לא שם לב  שהם נכנסו לתוך הבית המפחיד שלו כי בגלל הכוחות על שהיו לליה הם נהפכו לפרופסור וחתול.

 ליה היתה הפרופסור והכלב גוני הפך לחתול שחור.

 

ליה רצתה שלא יזהו אותה אז היא שתתה משקה שישנה לה את הקול.

היא וגוני נכנסו  לבית של הקוסם גוני הרגיע את ליה ואמר  לה לא לפחד וזה שימח אותה ונתן לה כוח .

ליה דיברה עם הקוסם הרע ונתנה לו לשתות שיקוי כמו חלב חם שיהפוך אותו מקוסם רע לקוסם טוב ולא יהיה יותר רוע ביער.

הקוסם שתה את החלב התעייף ונרדם .

ליה וגוני שמחו שהצליחו במשימה ולא קרה להם שום דבר רע.

והדבר שהכי שימח את ליה שהיא  הצילה את היער מהקוסם הרע שיותר לא יזיק לאף אחד.

 

מאותו הרגע ליה וגוני הפכו להיות חברים טובים מאד שרוצים רק שיהיה לכולם טוב ויהיו נאמנים אחד לשני  ,שיהיו חברים  שתוף פעולה וכך העולם יהפוך לטוב יותר.

הם חזרו הביתה מאושרים ושמחים וסיפרו לכולם על ההרפתקה שהם עברו.

אך אף אחד לא האמין להם אבל הם ידעו שהם עשו טוב.

ועכשיו הם חיים באושר ואושר

 

הפתק שנעלם

הפתק שנעלם   “אביה!!!!!” צעקה אפרת ” למה את מגיעה עכשיו עוד רגע והיינו נוסעים! ” “סליחה” אמרה אביה. אפרת הייתה המורה של אביה ,

להמשך קריאה »