הטיסה הראשונה שלי

בכיתה א טסתי בפעם ראשונה לאוסטריה זה היה באמצע השנה.

בשעה 2.00 בלילה הלכנו לשדה תעופה וחיכנו כמה שעות אחר כך עלינו למטוס ובהתחלה שמחתי שאני טסה ואז היתה עליה שהמטוס המריא קצת מפחידה.  4 שעות הינו במטוס ואז הגענו לאוסטריה ביום שישי.

 הגענו לוינה אבא שלי הלך לבית הכנסת שם ובזמן הזה כשאבא שלי הלך לבית הכנסת אנחנו הלכנו לאכול ואז הלכנו לשון כי הינו מאוד עייפים מהטיסה.

בשבת טיילנו בוינה, ובמוצאי שבת התחלנו לנסוע למקומות יותר בטבע.

הלכנו למגלשות הרים , הינו בפארק שכולו בנוי מעץ, נכנסנו לברכה, וגם לים וראינו את השקיעה וחזרנו ואכלנו במסדה כשרה והלכנו גם לקנות פירות וירקות , עלינו ברכבל גבוה בהרים. ראינו הרבה אגמים , מפלים ונופים יפים. וגם שלג.

היה לנו חוויה ממש כיפית עם כל המשפחה!

ביום האחרון קמנו בבוקר בשעה 8.00 ונסענו מבית המלון במונית עד השדה תעופה באוסטריה. כמה שעות לאחר מיכן עלינו על המטוס וחזרנו לישראל. הינו במונית ונסענו לסבא וסבתא שלי ואכלנו שם ארוחת צהורים וסיפרנו להם איך בילינו. ובערב הלכנו לישון בבית שלנו וביום למחורת היה גשם אז לא הלכנו לבית הספר וזה סוף הסיפור.

הפתק שנעלם

הפתק שנעלם   “אביה!!!!!” צעקה אפרת ” למה את מגיעה עכשיו עוד רגע והיינו נוסעים! ” “סליחה” אמרה אביה. אפרת הייתה המורה של אביה ,

להמשך קריאה »