תחרות המטוסים נ=

תחרות המטוסים היה זה בכיתה, המורה הודיע על תחרות המטוסים. כולם התרגשו, במיוחד מנשה. מנשה החליט שהוא חייב לנצח בתחרות המטוסים. מאותו יום הוא החל להתכונן לתחרות המטוסים. הוא עמל ועבד ללא הרף. קיפל, שרטט, הדביק וגזר. אבל לא יצא לו משהו.

אבל החליט שיעשה הכל בשביל לנצח בתחרות המטוסים האהובה. החברים צחקו על מנשה. כי כל החברים קיפלו מטוס נייר רגיל וקיוו לטוב. אבל מנשה המשיך להשקיע ולעבוד והנה עבר הזמן והגיע היום המיוחל ותחרות המטוסים הגיעה. המורה קרא בשמם של התלמידים. התלמידים זרקו את המטוס. והמטוס טס אבל לא רחוק ואז המורה קרא בשמו של מנשה. מנשה זרק את מטוסו והמטוס טס וטס, וטס וטס. עד שסוף סוף הוא נחת רחוק. רחוק מאוד. מנשה זכה בתחרות המטוסים!! מאותה שנה מנשה היה זוכה בתחרות המטוסים השנתית ומנשה הבין במטוסים והשקיע בהם ולמד עליהם. הוא רצה להיות מהנדס מטוסים. אבל הסתיים בית הספר היסודי. ואין בחטיבת הבינים תחרות מטוסים שנתית, אז מנשה החליט לעשות אצלו בבית את תחרות המטוסים השנתית. הוא תלה שלט:

כל מי שמעונין להשתתף בתחרות מטוסים!! שיגיע לרחוב השחף 24

“אין דבר העומד בפני הרצון” מנשה זכה בכל תחרויות המטוסים ולמד על מטוסים

אמר מנשה אחרי שמטוסו עף עד קצה הרחוב יום אחד “אין על תחרויות מטוסים!!”

הפתק שנעלם

הפתק שנעלם   “אביה!!!!!” צעקה אפרת ” למה את מגיעה עכשיו עוד רגע והיינו נוסעים! ” “סליחה” אמרה אביה. אפרת הייתה המורה של אביה ,

להמשך קריאה »