עלילות צ’יקו הכלב

עלילות צ’יקו הכלב

שלום לכם, שמי הוא צ’יקו. אני בן 9 חודשים, מגזע בולדוג צרפתי ואני גר בהר חומה.

יש לי פרווה לבנה ונעימה ואני הכי אוהב שאוהבים אותי.

ביום חורפי וגשום אומצתי על ידי משפחה של 5 בני אנוש מבית משפחת מזרחי.

בימים הראשונים שלי בבית משפחת מזרחי היה כיף, כל המשפחה ליטפה אותי והביאה לי פינוקים, אבל אחרי כמה ימים, הם נעלמו פתאום לכמה שעות וחזרו עם שק בד עמוס בניירות על הגב. כך זה המשיך כמה ימים עד שזה התחיל לעצבן אותי.

איפה הם? מה הם עושים? מבקרים כלבלב אחר חמוד יותר?

החלטתי לעקוב אחריהם. התחלתי לדלוק אחרי דורון בניה ואליה הילדים שנעדרו הכי הרבה מהבית, אבל לפני שהצלחתי להתקרב אליהם, הם עלו על עונגוסטר  שהתחילה לרוץ מהר יותר. מה יכולתי לעשות?  רצתי אחריה. מעולם לא הייתי מהיר כל כך, אך הפעם טסתי עד ש… איבדתי אותם. העונגוסטר פשוט נעלמה. מולי היה בניין גדול ועליו שלט שלא ידעתי לקרוא מה כתוב עליו.

למזלי עבר שם כלב משוטט שרחרח משהו. היי, שאלתי אותו לאן הלכו הילדים שעברו כאן? אני מחפש את הבעלים שלי. הכלב נבח ואמר לי: לך ישר, עכשיו יורדים כל הילדים מהעונגוסטרים. הלכתי ישר ובאמת ראיתי את החיה הגדולה נעצרה ומבטנה יצאו אין ספור ילדים. איך אמצא את הילדים? שאלתי את עצמי. פתאום אני רואה את אליה בין כל הילדים. רצתי אליו ופתאום הדלת נסגרה מה אני אעשה שאלתי את עצמי? שרטתי את הדלת, נבחתי, יללתי, אבל כל מה שעשיתי לא עזר. לא ידעתי מה לעשות. הבעלים שלי נעלמו ואני לא יודע את הדרך חזרה הביתה.

הסתכלתי לצדדים ופתאום אני רואה את אליה מבעד לאחד החלונות, מעתיק משהו שמבוגר אחד כתב. אמרתי לעצמי הוא בטוח לא יהיה שם לנצח. הוא בטח יצא עוד מעט. ובאמת כעבור כמה דקות נשמע צלצול וילדים רבים החלו לצאת וביניהם אליה. התחלתי לנבוח לעברו ולמזלי הוא שם לב אלי ומיד לקח אותי למקום שקוראים לו מזכירות. שם הוא התקשר להוריו וכעבור כמה דקות הוריו של אליה באו והכניסו אותי לתוך עונגוסטר קטן (מסתבר שקוראים לזה מכונית). כשהייתי בתוך המכונית שמתי לב שהפרווה היפה שלי עכשיו שחורה ומלאה בקוצים. אך כל זה לא היה אכפת לי, העיקר שמצאתי לבסוף את הבעלים שלי…

 

הפתק שנעלם

הפתק שנעלם   “אביה!!!!!” צעקה אפרת ” למה את מגיעה עכשיו עוד רגע והיינו נוסעים! ” “סליחה” אמרה אביה. אפרת הייתה המורה של אביה ,

להמשך קריאה »