עולם החיות המסתוריות

זה היה לילה סוער באנגליה בשנת 1972 בערב חנוכה. לקייט מייסון הייתה הרגשה מוזרה בבטן. בעלה ג’יימס מייסון עבד במפעל נרות גדול והיו הזמנות מיהודים מכול העולם לצורך קיום מצוות הדלקת נרות חנוכה. הוא עבד עד מאוחר בלילה, וקייט שנשארה לבד, התחילה להרגיש שהיא עומדת ללדת ילד. היא התקשרה מהר לאמבולנס ונסעה לבית חולים. שם ילדה את הילד שלה והיא קראה לו אלברט מייסון.

 

עברו בדיוק חמש שנים מאותו לילה שבו נולד אלברט והוריו קנו לו ליום ההולדת וכמתנת חנוכה בובת קוף קטנה בשם קופי. אמו בקשה ממנו להביא לה את אלבום התמונות שלו כדי להוסיף תמונות חדשות שלו ושל קופי.

אלברט ירד למרתף ולאחר שנכנס הדלת נסגרה פתאום. הוא ניסה לפתוח את הדלת אבל היא הייתה נעולה. הוא ניסה למצוא את המתג בשביל להדליק את האור אבל הנורה לא  נדלקה אז הוא התחיל לחפש פנס בארגזים. פתאום נפלה עליו קופסה שהיה כתוב  עליה “הבובות הישנות של אלברט” ומתוכה יצאו בובות בהליכה. קופי הצטרף אליהם וסימן לאלברט לבוא אתו. אחרי כמה דקות ראה אלברט דלת קטנה. הוא פתח את הדלת ונכנס פנימה עם קופי. המקום בפנים היה יפה, עם מלא עצים וחיות ואגמים. הוא הרגיש שתי ידיים גדולות אוחזות בכתפיים שלו. הוא סובב את הראש אחורה וראה שתי גורילות תופסות אותו ומתחילות לקחת אותו לבית ענק וישן שכתוב עליו בגדול “בית הכלא לבני אדם” הגורילות הכניסו אותו לתא קטן עם עוד זקן אחד.

 

אלברט שאל את הזקן: “מי אתה? מה אנחנו עושים כאן? מה זה המקום הזה?”.

ענה לו הזקן: “נעים מאוד קוראים לי ריצ’רד מה שקורה כאן זה שאנחנו בעולם החיות והם לא אוהבות בני אדם ולכן הם הכניסו אותנו לכלא. עוד מעט אמור להיות לך משפט והאפשרויות הן שהם יכניסו אותך לכלא או שישחררו אותך”.

אלברט שאל אותו “למה הם שונאים בני אדם?”.

וריצ’רד ענה שאין לו מושג. 

 

למחרת בבוקר באו שתי גורילות ולקחו אותו לבית המשפט.

גורילה אחת, ששימשה כשופטת, אמרה: “אתה מואשם בכניסה לארץ החיות והעונש שלך זה כלא לכול החיים”.

שתי הגורילות לקחו אותו בחזרה לתא בדיוק לארוחת צהריים. את המזלג שהוא קיבל יחד עם הארוחה הוא החביא. לאחר שהגורילות הלכו הוא הכין מהמזלג מפתח ופתח את הדלת.

אלברט: “ריצ’רד אתה בה איתי? אני בורח מהכלא”.

ריצ’רד: “סבבה בורחים”.

הם יצאו מהתא ונצמדו לקיר כדי שהגורילות לא יראו אותם. הם גמרו ללכת במסדרון ויצאו מהדלת של הכלא והתחילו לרוץ לכיוון  הדלת של עולם החיות, הגיעו אל הדלת ויצאו מעולם החיות.

 

אלברט התעורר במרתף עם ארגז על הראש ולצדו שכב קופי. הוא הבין שהכול היה חלום ויצא מהמרתף לאמא שלו.

מבחוץ נצנצו נרות החנוכה.

 

 

הפתק שנעלם

הפתק שנעלם   “אביה!!!!!” צעקה אפרת ” למה את מגיעה עכשיו עוד רגע והיינו נוסעים! ” “סליחה” אמרה אביה. אפרת הייתה המורה של אביה ,

להמשך קריאה »