ספר תורה האחרון

 

שלום אני רון ממשפחת כהן ויש לנו את ספר התורה האחרון בארץ!

אני רוצה לספר לכם שיש אנשים רעים שרוצים לגנוב את כל ספרי התורה בארץ ישראל. הם גנבו כבר את כל ספרי התורה שהם מצאו בארץ! ואיך הם עשו את זה אתם שואלים? לילה אחרי לילה במשך השבועות האחרונים הם מתחפשים לאנשים צדיקים. הם באים בשתים עשרה בלילה לבתי הכנסת , פורצים אליהם, ועם רתכת הם שורפים את המתכת של הסורגים שמגינה על ספרי התורה. הם גונבים מארונות הקודש את ספרי התורה ובורחים מהר מבית הכנסת למבצר מרוחק וסודי בשכונת עין כרם בירושלים. אחרי שהגנבים שמים את ספרי התורה במבצר קורה משהו מאוד מאוד עצוב. הגנבים לוקחים ספרי התורה ומוכרים אותם לשודדי עתיקות גויים וזה ממש לא טוב כי ככה לא ישארו יותר ספרי תורה לעם ישראל.

במשפחה שלנו יש ספר תורה משפחתי שעובר מדור לדור. זה ספר מיוחד מאוד שעבר מסבא רבא רבא רבא שלי ועכשיו הוא בבית שלנו. ספר התורה מוסתר בחדר סודי עם קוד מיוחד שאסור לי לספר לכם מה הקוד הסודי. עד לאחרונה ספר התורה המשפחתי שלנו היה יחד עם שאר ספרי התורה בארון הקודש בבית כנסת “שי” (שזה בעצם ראשי תיבות של שלום ישראל) בשכונת ארמון הנציב בירושלים. אבל בתקופה האחרונה, שמענו על הגניבות של ספרי התורה מבתי הכנסת בעיר אז אבא ואמא כינסו את המשפחה והודיעו לנו שהם החליטו שכדאי לקחת את ספר התורה שלנו מארון הקודש בבית הכנסת ולהעביר אותו לבית שלנו כדי שיהיה מוגן.

המצב שהעם שלנו נמצא בו עכשיו מזכיר לי שפעם היו אנשים שרצו להרוס את בית המקדש ולפעמים אפילו הצליחו.

אני ממש מקווה שיקרה נס לעם ישראל והספרים יחזרו אלינו ונוכל לחגוג ולהתפלל שוב כמו פעם בבית הכנסת עם ספרי התורה.

הפתק שנעלם

הפתק שנעלם   “אביה!!!!!” צעקה אפרת ” למה את מגיעה עכשיו עוד רגע והיינו נוסעים! ” “סליחה” אמרה אביה. אפרת הייתה המורה של אביה ,

להמשך קריאה »