ספורט מעודד לקום

 

הסיפור של אופיר בן סעדון

מכיתה ה’2

“ספורט מעודד לקום”

התחלנו את שנת הלימודים תשפ”ג רפאל לא מאמין שהוא כבר כזה גדול וזאת השנה אחרונה בבית ספר ייסודי כיתה ו’. רפאל אוהב את החופש, וכבר חושב שלפחות תכף שוב יש חופש של החגים.

נגמרו חגי תשרי אוף איזו באסה, כל החברים חזרו ללימודים.

 המורים ממש הפציצו במבחנים  רפאל לא אוהב מבחנים,  הוא מתקשה ללמוד ולהתרכז שיש לידו רעש. בקיצור הוא לא ממש אוהב לימודים. יום  אחד בשיעור חשבון המורה ביקשה לעבוד בזוגות רפאל שאל את יניב אם הוא יכול לעבוד אתו והוא אנה לו למה שאני ירצה לעבוד אם ילד שלא טוב בחשבון. רפאל לא הבין מה הוא רוצה ממנו, הוא הסתובב וחזר למקום במבוכה. רפאל לא הצליח לעבוד כי הוא חשבת על זה בשיעור, על זה שאולי הא באמץ לא מספיק טוב בחשבון.

שיעור אחרי זה היה שיעור אנגלית, המורה עשתה בוחן ורפאל לא ידע  כמעט כלום, הוא ניסה והדף היה קשה לו.  הוא קיבלת ציון בינוני.

בסוף השיעור המורה דיברה עם רפאל בחוץ ואמרה לו שמשיעור הבא אתה ועוד 2 ילדים תעבדו בחוברות שונות משל הכיתה. שקודם תלמדו את כל ההתחלה של האנגלית ואחר כך תצטרפו לכיתה. אוף  הוא אמר לעצמו גם באנגלית אני פחות טוב מחברי.  הוא התבאס ונהייה קצת מצוברח.

שוב רפאל הגיע הביתה במצב רוח לא טוב, אמא שלו שאלה אותו מה קורה אמרתי לה היה סבבה. היא ראתה שהוא קצת מבואס, ואמרה לו אני יודעת שמשהו קרה. אבל רפאל לא רצה לספר לה כדי שגם היא לא תתבאס.

רפאל אכל צהרים והלך לשחק כדורגל אם חברים  ואחר כך הוא הלך להתפלל. הגיע הלילה הוא הלך לישון.

יום למחרת לא היה לרפאל חשק ללמוד היה שיעור אנגלית והוא הצליח אבל לא כמו 2 הילדים שהיו איתו אם היו יותר מהירים ממנו ורפאל עשה לאט מאוד, הוא היה מבואס.

הגיע שיעור אחרון השיעור שהוא מאוד אוהב שיעור ספורט.

התחיל השיעור כולם עשו חימום המורה יוסי תמיד תמיד בוחר ברפאל להיות ראש קבוצה. הוא בוחר בו להדגים איתו תרגילים.

בשיעור שלו רפאל תמיד מרגיש טוב, חשוב וחזק.

שבוע לפני חופשת חג חנוכה רפאל הלך עם החברים שלו לסקייטפארק לשחק כדורגל. הם שיחקו הרבה ובדרך הביתה דיברו שיפגשו וילכו לשחק גם בחופש בבוקר. רפאל אמר אולי נעשה בחופש קייטנה של כדורגל ונאמן ילדים בכיתות א’ וב’ וניקח על זה קצת כסף.

החברים שלו התלהבו ואמרו כן זה רעיון טוב והתחילו לתכנן מה יעשו.

רפאל הגיע הביתה שמח מאוד וסיפר לכולם שהוא הולך לעשות קייטנה בחנוכה והוריו שמחו בו .

יום למחרת רפאל וחבריו נפגשו אחר הצהרים ותיכננו מה יהיה התפקיד של כל אחד, התפקיד של רפאל היה לתלות שלטים ברחוב, רפאל רץ ותלה שלטים.  שהוא סיים כבר כמה הורים התקשרו אליו ולחבריו והתעניינו.

 נרשמו 8 ילדים לקייטנה מחר היא מתחילה איזה התרגשות כולם הלכו הביתה. נפגשנו בבוקר במגרש רפאל התחיל חימום בעיטות לשער ועכשיו אחרי החימום נעשה משחק כדורגל. חבר של רפאל חילק קבוצות ואחרי המשחק נגמר האימון רפאל אומר לכל הילדים שנגמר אימון ואם המשיכו לאמן אותם כל חנוכה ובסוף חנוכה רפאל וחבריו חילקו לכל הילדים סופגניות.  נגמר חנוכה כל החברים חזרנו ללימודים, רפאל חזר הפעם מהחופשה יותר שמח ועם חשק ללמוד יותר. ובאמת גם הצליח יותר בלימודים וגם במבחנים. 

  

 

 

 

 

 

הפתק שנעלם

הפתק שנעלם   “אביה!!!!!” צעקה אפרת ” למה את מגיעה עכשיו עוד רגע והיינו נוסעים! ” “סליחה” אמרה אביה. אפרת הייתה המורה של אביה ,

להמשך קריאה »