נס של בית

פעם אחת, גרה לה משפחה בירושלים בשם משפחת כהן. הם גרו בבית לא גדול ולא קטן. הם היו חמישה ילדים, שלושה אחים גדולים ושתי אחיות קטנות. אמא ואבא תמיד אמרו שהכי חשוב זה אהבה בין אחד לשני. יום אחד כשההורים נסעו לסידורים , הגיעו הביתה השכנים ב- 12:00 והתחילו לבכות. רונה האחות הקטנה, זאת היא שפתחה להם את הדלת ולא הבינה מה קורה. היא מהר קראה לאחיה הגדול שון. כי ההורים לא היו בבית. שון התחיל לדבר עם השכנים ולשאול אותם מה קרה. אלא היו השכנים מלמטה. הם אמרו שנוטף להם מים במטבח. שון מהר הלך לבדוק למה, כי השכנים היו מאוד מבוגרים. שון ראה שהצינור של הברז שלהם היה פתוח, לכן היה נטיפה בבית של השכנים. שון התקשר לקבלן אבל הוא לא ענה. שון התקשר לכל מיני קבלנים אבל אף אחד לא ענה, ולבסוף החליט שזה התפקיד שלו ושל האחים לתקן את הנטיפה. שון קרה לכל האחים. הם לקחו את כלי העבודה וירדו לבית של השכנים. בהתחלה, יונתן, האח השלישי במשפחה רצה לעשות את הכל לבד, כי הוא אמר שהוא הכי טוב בזה. לאחר מכן, דני אמר שהוא בכלל הכי טוב. באותו הזמן הבנות הקטנות התחילו לקחת כלי עבודה ולשבור דברים. שון פתאום התרגז על כולם. “זהו, עד כאן !!!” צעק שון. השכנים ירדו למטה לראות מה קורה. כשהם נכנסו לדירה, האחים הבינו שהם צריכים לעבוד ביחד עם אהבה. הבנות התחילו לתקן את כל הדברים ששברו והבנים תיקנו את הנזילה, וככה עבדו בעבודת צוות עם אהבה.

הילדים חזרו לדירה שלהם ואבא ואמא חזרו מהסידורים והילדים סיפרו להם מה קרא . ההורים כל כך שמחו שאפילו אמרו: ” מגיעה לכם יום כיף כי אתם עשיתם כמו שאמרנו אתם כל כך בוגרים מי גדול ועד קטן כל הכבוד ” .

לאחר כמה שבועות נסעו כל המשפחה לווילה באילת . הם נהנו שם בטרוף וחזרו הביתה שזופים נורא…

הפתק שנעלם

הפתק שנעלם   “אביה!!!!!” צעקה אפרת ” למה את מגיעה עכשיו עוד רגע והיינו נוסעים! ” “סליחה” אמרה אביה. אפרת הייתה המורה של אביה ,

להמשך קריאה »