משפחת לוי גרים באמריקה

יום אחד נולדה למשפחת אברהם בת לבת הזאתי קראו בשם נועה תהילה נועה תהילה גדלה מאז גיל 6 חודשים התחילה לזחול אחרי 6 שנים היא עולה לכיתה א’ היה לה ממש קשה היא לא הצליחה כמעט בשום מקצוע כל מקצוע שהיה לה קשה היו מוציאים אותה לפרטני.וכשהיא עלתה לכיתה ב’ היא לא ידעה לכתוב אותיות בכלל רק מספרים היא הצליחה לעבור בשלום מבחן בחשבון כמו כל כתתה הורים שלה חשבו שהיא לא תדעה שום דבר כשהיא תהיה אמא חברותה האחרות לעגו לה וצחקו עליה וקרעו לה בשמות לא יפים נועה לא חכמה נועה לא חכמה.זה התחיל ביום אחד כשנועה הגיעה לבית הספר באיחור אופנתי והיא נכנסת לכיתה וכולם צועקות בקול גדול הנה הגיעה הבת הלא חכמה נועה לא חכמה נועה לא חכמה. הם עשו את זה בזמן הארוחת בוקר נועה תרקה את הדלת ויוצאת בוכיה מן הבית ספר.ופשוט מאד ברכה הביתה.כשהיא הגיעה הביתה וסיפרה להוריה הורים שלה החליטו לעשות לה חינוך ביתי בכיתה ח’ 7 שנים לאחר כיתה ב’ נועה ידעה הכל בזכות הוריה לאחר כמה שנים נועה היתה בגיל 21 שבוע אחרי יום הולדת היא התארסה עם בן שקוראים לו נתן לוי נתן ונועה החליטו להתחיל עם המכתבים ולבסוף כל החתונה היתה מוכנה החתונה היתה בירושלים והיא התחילה היה אוכל,קישוטים,חופה,והכל.אחרי החתונה משפחת לוי לא ידעה איפה לגור.זה היה נוראי מה הם עושים עכשיו?? הורים של שנהים זקנים והם לא יכולים לטפל בנו ואנחנו לא יכולים לטפל בהם בגלל שהם נרשמו לעבודה משפחת לוי חשבה על כמה רעיונות מה.?

1.לישון בטבע ולהחליט באותו זמן איפה לגור?

  2.לטיל ולא לישון בלילה?

3.לישון בבית מלון?

4.לישון אצל הדודים כל הלילה הזה?  

סימנו נתן מה נבחר מהאפשרויות אני לא יודע אומר נתן אולי הבית מלון אני אנסה להתקשר,כן תתקשר מעולה.הם התקשרו לאחראי והו אמר שיש עוד מקום אחרון שלא תפוס היה להם מזל השעה היתה 4 לפנות בוקר הם נסעו לבית מלון באילת ואז הם החליטו לגור באילת. אחרי שנה נולד להם בן, הם החליטו לעשות לו ברית מילה באמריקה. ההורים שלהם ניסו לשכנע אותם לעשות בארץ, ארץ אבותנו, נתן ונועה לא השתכנעו. הם טסו לאמריקה יום לפני הברית מילה של הבן שלהם. הם הגיעו לאמריקה הם סידרו כמעט הכל עושים את הברית מילה בשיקגו.איפה שהם גרים.הורים שלהם לצערים לא יכלו לבוא. הם כבר אירגנו את הכל לברית מילה נועה ונתן ניסו לשכנע את הורים שלהם לבוא.בבוקר הם הלכו לאולם הם אוכלים,רוקדים,ושמחים.ופתאם ופתאם המוהל אומר “ויקרא שמו בישראל”נועה,ונתן שכחו לחשוב על שם הם דיברו ביחד במהירות ובינתים כולם מחכים ולא יודעים מה קורה נתן ונועה אמרו בואו נקרא לו אברהם המוהל חשב שהם לא שמעו כשהוא אמר הוא אומר שוב “ויקרא שמו בישראל”פתאם נתן רץ ואומר למוהל ואומר לו אברהם על שם האבא הראשון שלנו המוהל חשב שהם באמת לא שמעו לאחר שעתיים נתן,ונועה חשבו איזה פדיחה היתה להם.       לאחר הברית מילה האמא חזרה הביתה עם התינוק ונתן סידר את הבלגן שהאורחים השאירו אחרי שעה נתן חוזר הביתה עיף ובוכה נועה שואלת אותו מה קרה?נתן עונה מישהו אמר מישהו אמר שאנחנו חיבים לעבור לקנדה.קנדה מה הוא השתגע שלשום עברנו טוב נעבור לארץ הם עברו ושמחו שמחת חיים איזה כיף!!

 

הפתק שנעלם

הפתק שנעלם   “אביה!!!!!” צעקה אפרת ” למה את מגיעה עכשיו עוד רגע והיינו נוסעים! ” “סליחה” אמרה אביה. אפרת הייתה המורה של אביה ,

להמשך קריאה »