משה, הציפור והכלב

יום אחד משה הלך לקנות ציפור, הוא התלבט והתלבט איך לו קרוא לו… לאחר שלושה ימים הוא החליט לקרוא לציפור: בזי. משה- טייל עם בזי בכל העולם, פעם כשהם טיילו בסין, בזי אבד. משה חיפש וחיפש ולא מצא אותו אז הוא בכה. לפתע הוא נזכר שהוא פתח את החלון ובזי ברח לכיוון השוק. משה הלך לשוק והתחיל לחפש, הוא חיפש וחיפש ולא מצא אז הוא חזר הביתה והלך להתקלח.  לאחר שעברו עשרים ימים  ועוד עשרים ימים הוא מצא את בזי סוף סוף עומד על הדוכן של האבטיחים. משה הלך שוב לחנות החיות הפעם הוא קנה כלב  קטן  מאוד והוא קרא לו פונגו.  גם  הכלב  פונגו נאבד ומשה אמר “הפעם אני לא יעקב אחריו כמו שעקבתי אחרי בזי הציפור, אני אתלה מודעה שאבד כלב”. משה ישב לכתוב את המודעה וכשסיים הוא הדפיס מודעות, ותלה על גבי העצים והעמודים.. משה חיכה יום ועוד יום וכבר עבר שבוע, אמר משה לעצמו: “אחכה שמישהו יתקשר אליי לומר לי אם הוא מצא את פונגו.” אם משהו ימצא הוא  יבוא לומר לי אם זה שלי, וישאל אותי סימנים של הכלב, אני יאמר כלב שחור עם נקודה לבנה בעין, הם יאמרו “כן! מצאנו את הכלב שלך! כך אני אשמח מאוד!”

 יום הולדת של בזי הציפור הגיעה, הביאו לו גרעינים לאכול, ומכונית על שלט  והביאו מלא מתנות ובלונים. ואז לאחר 60 ימים הגיעה יום ההולדת של פונגו הכלב. קנו לו צעצוע לעיסה מלא משחקים,  עצם של כלב מגומי ואוכל. כשהיה למשה יום הולדת, פונגו הכלב ובזי הציפור אירגנו למשה יום הולדת שמו בלונים  תלו שלט שכתוב עליו “מזל טוב למשה היקר שלנו”. הם אירגנו שולחן חטיפים וקנו מתנה  כל אחד קנה מתנה. פונגו ובזי הציפור הזמינו אנשים ליום הולדת של משה . הגיע הרגע וכל האורחים הגיעו למסיבה של משה . בזי הציפור הלכה לקרוא למשה והם עשו פיניאטה לכבוד היום הולדת. משה אמר :” אני לא מאמין, ארגנתם לי יום הולדת  והכנתם לי  עוגת 10 קומות”. הוא התחיל לחתוך את העוגה שלו ולחלק לאורחים,כשכולם סיימו לאכול את העוגה הם קמו לשחק בפיניאטה. כולם נתנו מכות עם המקל של הפיניאטה ולא הצליחו לפצח אותה. רק אחרי שמשה הצטרף ביחד עם פונגו ובזי הציפור ונתנו מכות חזקות, הצליחו!  לאחר מכן כולם ניגשו לאכול  את הממתקים  אכלו ואכלו. לסיום המסיבה הרימו את משה על כיסא גבוה ומשה הודה לכולם שהם באו ליום הולדת שלו במיוחד לפונגו ולבזי הציפור. כשכולם הלכו לבית שלהם, משה חשב לעצמו אולי מגיע לפונגו ולבזי הציפור  פרס?! אני אקח אותם לטיול ואתן להם חטיף. הם הלכו  ללונה פארק בתל אביב, אכלו חטיפים וקפצו בטרמפולינות  שיש שם. שתו שתייה חמה, ראו סרט יפה מאוד מאוד עם פופקורן. אחר כך חזרו לנהריה והלכו לאכול גלידה בטעם ענבים ובטעם תות בננה. פונגו הכלב ובזי  הציפור הודו למשה מאוד.

משה  חזר לבית שלו וחשב לעצמו אזה כיף שמצאו לי את פונגו הכלב כל כך כיף לי איתו!

אני מקווה שגם אני אצליח לעזור למישהו באיזה יום למצוא את מה שאבד לו ולעשות מצוות השבת אבידה.

הפתק שנעלם

הפתק שנעלם   “אביה!!!!!” צעקה אפרת ” למה את מגיעה עכשיו עוד רגע והיינו נוסעים! ” “סליחה” אמרה אביה. אפרת הייתה המורה של אביה ,

להמשך קריאה »