מעשה שהתחלתו עצוב וסופו שמח

מעשה שהתחלתו עצוב וסופו שמח

היה פעם בארץ רחוקה ושמה במבי, חי ילד ושמו אריאל. הוא היה בבית ספר “אלין” והוא היה בכיתה ד9. הוא היה ילד מסכן מאוד. בכל המבחנים חשבון, שפה, מדעים, ספורט, נביא, תורה, אנגלית הוא היה מקבל פחות מ15 נקודות וכל הכיתה ד9 צחקה עליו והוא מאוד נעלב אבל אריאלה מורת הכיתה ממש לא צחקה. היא אמרה לכל הכיתה שאם הם היו מקבלים נקודות לא טובות במבחן הם לא היו רוצים שיצחקו עלהם והם תמיד היו עונים זה אי אפשרי והמורה אמרה להם “אתם תיראו שזה אפשרי”. הילדים בכיתה התחילו לבכות מיצחוק אפילו החברים של אריאל המסכן. היו לו רק שני חברים דריני ובוסי. שניהם היו בנים, אבל עכשיו הוא ראה שהם לא חברים אמיתיים.

כל יום כשהוא חזר מבית ספר אלין, ההורים שלו היו בטלפון וסיפרו כמה כסף יש להם. הם אפילו לא שאלו את אריאל אם היה לו כיף בבית ספר אלין, האם הוא עשה הפסקה עם החברים שלו שכבר לא קיימים אצלו בלב. נראה לו שלהורים שלו לא אכפת מימנו. שתי הסבתות שלו היו מאוד נחמדות איתו והוא גם היה נחמד איתן. אבל סבא מצד אמא שלו ממש לא נחמד עם אריאל והסבא מצד האבא שלו לפעמים נחמד ולפעמים לא אבל רוב הזמן הוא נחמד  לאריאל.

קשה לו בגלל שהוא אף פעם לא מתאמן בבית הוא מעדיף לשחק בניטנדו שלו ובפליסטיישיין. הדבר היחיד שמפחיד אותו זה חושך אז כל יום הוא משאיר את האור דולק והוא הולך לבית ספר שלו. הוא הולך לבית ספר אלין  ברגל כי הוא גר ברחוב בילו 18 והבית ספר אלין גם ברחוב בילו אבל במספר 15. אריאל יעבור לרחוב בילו אבל מספר 13 כי הבית ברחוב בילו 18 היה יקר מידי. עכשיו הם קנו את הבית בבילו 13.

הם עשירים כי הם אף פעם לא עם אריאל והם עובדים כל היום. אריאל החליט שהוא הולך להתחיל ללמוד לכל המבחנים חשבון, שפה ,מדעים ,ספורט ,נביא ,תורה ,אנגלית. הוא אף פעם לא הצליח כי הוא תמיד למד רק תרגיל אחד מכל דף. הוא קיבל עשרים ושלוש נקודות, שמונה נקודות יותר מכל המבחנים הקודמים מלפני כמה ימים. אם הוא רוצה באמת להצליח הוא צריך להתאמן כמה ימים ברצף כל יום כמה דפים. אבל הוא לא היה מוכן. שתי הסבתאות שלו אמרו לו “תתאמן הרבה בבית כדי שתצליח כמעט בכל המבחנים או בכל המבחנים וגם אתה יודע זה קצת מגיע לך שצוחקים עליך כי אתה לא מתאמן והם מתאמנים. אם אתה תילמד אתה תוכל להגיד להם שאתה הצלחת והם לא וטיפה להשוויץ כי הם צחקו וזה ממש לא יפה. אבל אתה ילד טוב אז תתנהג יפה.  אז הוא אמר שהוא יילמד את כל הדפים לכל המבחנים חשבון, שפה, מדעים, ספורט, נביא, תורה, אנגלית.

הוא באמת למד לכל המבחנים וה׳ עשה נס וכולם נכשלו במבחן ואריאל הצליח וקיבל יותר נקודות ממה שהם קיבלו שהוא ניכשל והם הצליחו. הוא אמר להם שהוא הצליח והם לא וטיפה השוויץ אריאלה היתה גאה בו והיא אמרה לכל הכיתה “ראיתם אריאל הצליח ואתם ניכשלתם והוא קצת השוויץ ודיבר, ולא צחק וגם לא השוויץ. זה מה שצריכים לעשות כשמצליחים והאחרים ניכשלים. ואחרי בדיוק שנה, ההורים שלו נהפכו להורים נחמדים וגם כל המישפחה מצד אמא ואבא.

הפתק שנעלם

הפתק שנעלם   “אביה!!!!!” צעקה אפרת ” למה את מגיעה עכשיו עוד רגע והיינו נוסעים! ” “סליחה” אמרה אביה. אפרת הייתה המורה של אביה ,

להמשך קריאה »