מיכל ורקס הכלב

 

“מיכל  מתוקה  שלי   בוקר טוב, הגיע השעה לקום לבית הספר” אומרת אימא ופותחת את החלון.

“אוף אימא בבקשה תני לי לישון עוד 5 דקות, אני בדיוק באמצע חלום  מתוק על הכלב שתמיד רציתי שיהיה לי”, טוב מיכל מתוקה שלי אבל רק 5 דקות בלבד!

לאחר 5 דקות מיכל פקחה את עינה לבוקר חדש, רצה לצחצח שיניים ומהר מהר להתלבש לבית הספר.

בדרכה לבית הספר ספרה לאימא בהתרגשות כי חלמה חלום שכל המשפחה נגשה לכלבייה ואימצו כלב חום עם כתם לבן בעין.

אימא הביטה במיכל עם חיוך ואמרה: “מיכל ילדתי המתוקה, אני ואבא עובדים המון שעות ואנו חוזרים מאוחר מהעבודה ואת נמצאת בצהרון והכלב אינו יכול להישאר לבדו בבית הרבה זמן לבד..”

כשהגיעו לבית הספר מיכל המתוקה ירדה מהרכב עם פרצוף מעט עצוב ונכנסה לכיתה.

כך עברו כמה שבועות ובכל לילה מיכל חולמת את אותו החלום ואימא המשיכה לומר למיכל שזה לא הזמן הנכון.

ערב אחד כאשר מיכל והוריה ישבו לאכול ארוחת ערב, פנתה מיכל להוריה ושאלה:

“אבא, אימא מדוע אתם לא מרשים שנאמץ כלב? אני כבר ילדה גדולה ובקיץ הקרוב אחגוג יום הולדת 10, בבקשה זהו חלומי לקבל כלב שיהיה לי חבר ומישהו לטפל בו בזמן שאתם בעבודה.”

באותו הערב כאשר מיכל נכנסה למיטה הוריה ישבו בסלון, אמר האב אל אשתו: אשתי היקרה חשבתי על עניין אימוץ הכלב כבר תקופה ומיכל ילדה טובה, תלמידה טובה וחרוצה, מיכל עוזרת במטלות הבית ואני לא רוצה לאכזב אותה.

בעוד חודש תחגוג מיכל את יום הולדת וזה בדיוק יהיה בחופשת הקיץ, מה דעתך שנפתיע אותה?

שאל את אשתו.

אימא של מיכל חייכה ואמרה:” אני יודעת שזהו חלומה של מיכל ביתי היקרה, נעשה זאת ,נפתיע אותה “.

כעבור חודש, בבוקר יום הולדתה של מיכל, העירו אותה הוריה עם עוגה ובלונים בחדרה.

מיכל פקחה את עינה, הביטה בהוריה , קפצה מהמיטה בשמחה ואמרה : ” תודה אימא ואבא איזו הפתעה נעימה, אתם ההורים הכי טובים בעולם”

מיכל קמה להתלבש ושלושתם יצאו מהבית, ” לאן נוסעים?” שאלה מיכל, “היום זה יום הולדתך ואנחנו רוצים להעניק לך מתנה שלא תישכחי אף פעם…” ענה אבא.

כעבור כמה דקות הגיעו לחנות גדולה ובשלט כתוב : כלבייה , מיכל הייתה מאושרת וקפצה משמחה נכנסה בריצה , עמדה מול המזכירה והכריזה:” נעים מאוד, קוראים לי מיכל ואני בת 10 היום, הגעתי לפה לאמץ חבר, כלב שיגור איתי בביתי”

המזכירה חייכה וליוותה את מיכל אל עבר הכלובים, מיכל מביטה סביבה ואומרת : ” הם כל כך חמודים, הלוואי שיכולתי לקחת יותר מכלב אחד..”

אבא אומר: ” מיכלי הגיע הזמן לבחור לך כלב..”, תוך דקות אחדות מיכל הבחינה בכלב חמוד, צבעו חום אומנם בלי כתם לבן בעין , אבל קרוב מאוד לכלב שהופיע בחלומות שלה, מיכל החליטה לבחור בו והכריזה אל חלל הכלבייה: ” מצאתי לי חבר חדש!, מצאתי את רקסי שלי”

הוריה של מיכל הביטו זה בזה וידעו שעשו החלטה נכונה, מיכל הפגינה בטחון ושמחה אין ספק שרקסי בידיים טובות ושמיכל תדאג לכל צרכיו..

“אין לי ספק שרקסי זכה במשפחה נהדרת , כעת נותר להשלים את הרישום והוא כולו שלך מיכל..” אמרה המזכירה.

מאותו יום התעוררה מיכל מוקדם בבוקר, הוציאה את רקסי לטיול , כך גם כשחזרה מבית הספר ולפני ארוחת ערב, וכך הם מבלים עד היום.. החברים הכי טובים.

 

הפתק שנעלם

הפתק שנעלם   “אביה!!!!!” צעקה אפרת ” למה את מגיעה עכשיו עוד רגע והיינו נוסעים! ” “סליחה” אמרה אביה. אפרת הייתה המורה של אביה ,

להמשך קריאה »