לוד והמסע לגונגל

 

פרק א – המסע מתחיל

יום אחד “לוד” הזברה לא ידע מה לעשות. הוא חשב ואז עלה לו רעיון. הוא אהב הרפתקאות והוא אף פעם לא היה בג’ונגל. לוד רצה ללכת לג’ונגל. הוא התארגן ובעוד קצת זמן לוד היה מוכן ללכת לג’ונגל. הוא התחיל ללכת וראה שתי חיות רצות.

 

פרק ב – “ויר”

שתי החיות שלוד ראה הם היו צ’יטה שרץ אחרי סוס. לוד ידע קרנף בשם “נורבט”. לוד קרא לו. נורבט ידע את הצ’יטה קוראים לו “ויר”. נורבט ראה לפעמים את ויר. נורבט ידע שויר מפחד מקרנף. אז נורבט רץ וויר ראה אותו. הוא היה ממש מפחד מנורבט. ויר רץ ממש רחוק עד שלוד ונורבט לא ראו את דביר. נורבט אמר שהוא מכיר את הסוס הזה. “אנחנו חברים, קוראים לו הוס.” לוד שאל את הוס אם הוא רוצה ללכת איתו לג’ונגל. הוס אמר שהוא רוצה ללכת איתו לג’ונגל. אז הם המשיכו ללכת.

 

פרק ג – ההר והחור

לוד והוס המשיכו ללכת ואז הם ראו הר גבוהה וחור גדול מעל ההר. הם לא יכלו לעבור. הם גם לא יכלו לעבור מצדדים כי היו הרבה עצים. הם לא ידעו איך לעבור עד שנורבט הגיע. בלי להגיד להם כלום הוא רץ לכיוון העצים והיפיל כמה עצים. אז לוד והוס יכלו לעבור והמשיכו ללכת.  

 

פרק ד – האגם הגדול

לוד והוס לא ידעו איך לעבור את האגם הגדול שהם ראו. הם חשבו עד שאריה בא. לוד והוס שאלו אותו אם הוא יכול להביא גשר. “דוק” (הוא שם האריה) אמר שהוא יכול להביא להם גשר. הוא הביא והם יכלו לעבור. לוד הביא דבק ואז הידביק צד אחד של הגשר אבל זה לא היה ראיון כל כך טוב כי הגשר כמאת נפל לאגם. אז דוק אמר שהוא יכול להחזיק צד אחד של הגשר. לוד הלך ראשון והוס הלך שני. הם החזיקו את הצד השני ואז דוק הלך. כולם הגיעו לצד השני. והם המשיכו ללכת לג’ונגל.

 

פרק ה – באז

לוד והוס הלכו. הם הרגישו את האדמה עולה ויורדת. הם היו על הרים קטנים והם ראו את הג’ונגל. הם כמאת הגיעו אבל לוד והוס הסתכלו למעלה והיה שם עיט. הוס ידע מי זה העיט. זה “באז” כי באז היה שם למעלה. לוד והוס היו צריכים ללכת ממש בשקת שבאז לא ישמע אותם. ואז הוס דרך על עלה ובאז שמע אותם. הוא מיד עף למטה ממש מהר. לוד והוס רצו לכיוון הג’ונגל אז הם הגיעו לג’ונגל. ואז דוק חזר אליהם. הם הסתכלו למעלה והם ראו שמישהו שם.

 

פרק ו – הגו’נגל

מה שהיה שם למעלה מעל העצים עף שם באז. באז לא ידע איך להיכנס לג’ונגל. אז באז קרא לויר. ויר רץ אל הג’ונגל ודוק ראה את נורבט. הוא רץ החוצה וקרא לנורבט. אבל באז ראה אותו רץ החוצה. דוק רץ מהר לתוך הג’ונגל. ויר ראה את נורבט רץ וויר רץ לכיוון האגם ונפל לתוכו. ויר לא יכל לצאת מהאגם. אבל נורבט בטאות הפיל כמה עצים. באז יכל להיכנס לג’ונגל אבל באז ראה את נורבט עומד שם. באז לא רצה לראות אותם. אז הוא עף רחוק מהג’ונגל.

 

פרק ז – לחזור לאפריקה

לוד והוס לא ידעו איך לחזור הביתה. השמש שוקעת והם לא יכלו לישון בג’ונגל. דוק אמר שהוא יכול לראות טוב בחושך. דוק אמר גם שהוא יכול להחזיר אותם הביתה. לוד והוס עלו על הגב של דוק והוא החזיר אותם לאפריקה. ואז דוק הלך והחברים הלכו לישון.

הפתק שנעלם

הפתק שנעלם   “אביה!!!!!” צעקה אפרת ” למה את מגיעה עכשיו עוד רגע והיינו נוסעים! ” “סליחה” אמרה אביה. אפרת הייתה המורה של אביה ,

להמשך קריאה »